Gå til innhold

Multiplayer problem: Finner ingen motstandere over Xbox live


Bluesky

Anbefalte innlegg

Heisann

 

Jeg har et lite problem når jeg skal spille et spill via multiplayer på Xbox live. Jeg får stadig vekk feilmelding om at den rett og slett ikke finner andre spillere og spille mot. Dette gjelder flere spill jeg har prøvd bla:

 

Il-2 Birds of Prey

Commanders attack

Bomberman live

(Vet at dette ikke er de mest populære spillene, men NOEN motspillere må da det gå ann å finne der ute...)

 

Jeg prøvde også å søke etter noen som hostet multiplayer på Duke Nukem 3D, fant da bare en håndfull spillere ved en anledning.

 

Jeg har en Gull-konto på Xbox live, og det er ikke noe galt med internettforbindelsen da jeg kan bruke de andre funksjonene.

 

Så er det slik at det rett og slett ikke finner noen som hoster server der ute, eller er det noe galt med min Xbox 360?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Heisann

 

Jeg har et lite problem når jeg skal spille et spill via multiplayer på Xbox live. Jeg får stadig vekk feilmelding om at den rett og slett ikke finner andre spillere og spille mot. Dette gjelder flere spill jeg har prøvd bla:

 

Il-2 Birds of Prey

Commanders attack

Bomberman live

(Vet at dette ikke er de mest populære spillene, men NOEN motspillere må da det gå ann å finne der ute...)

 

Jeg prøvde også å søke etter noen som hostet multiplayer på Duke Nukem 3D, fant da bare en håndfull spillere ved en anledning.

 

Jeg har en Gull-konto på Xbox live, og det er ikke noe galt med internettforbindelsen da jeg kan bruke de andre funksjonene.

 

Så er det slik at det rett og slett ikke finner noen som hoster server der ute, eller er det noe galt med min Xbox 360?

 

http://support.microsoft.com/kb/908874

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...