evable Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 (endret) Heisann! Sånn uten videre her om dagen, sluttet lyset i tastene mine på den bærbare datamaskinen å fungere. Det er Acer Aspire 5935G som bare er et halvt år gammelt. Noen som har fanari på dette? Kan det være en instilling/knapp eller noe ? For jeg finner ikke noe Takker for all hjelp og svar ! EDIT : Jeg fant ut at F9 var en knapp for av/på med lyset, men den fungerer ikke. Endret 9. mars 2010 av evable
ripset Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Heisann! Sånn uten videre her om dagen, sluttet lyset i tastene mine på den bærbare datamaskinen å fungere. Det er Acer Aspire 5935G som bare er et halvt år gammelt. Noen som har fanari på dette? Kan det være en instilling/knapp eller noe ? For jeg finner ikke noe Takker for all hjelp og svar ! EDIT : Jeg fant ut at F9 var en knapp for av/på med lyset, men den fungerer ikke. Trykk Fn+F9
evable Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Skrevet 9. mars 2010 Er det jeg har gjort, men fungerer ikke .. ;p takker for svar anyways
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå