Talker Skrevet 15. mars 2010 Skrevet 15. mars 2010 Er serverne nede nå? Jeg får ikke logget inn i det hele tatt jeg.Ikke i dag, går eller forigårs Dette gjelder ps3 demoen. Har NAT Type 2, så skulle være iorden sånn sett.
109A3GNM Skrevet 15. mars 2010 Skrevet 15. mars 2010 Er serverne nede nå? Jeg får ikke logget inn i det hele tatt jeg.Ikke i dag, går eller forigårs Dette gjelder ps3 demoen. Har NAT Type 2, så skulle være iorden sånn sett. Dude, demoen var ferdig 25. februar
Talker Skrevet 15. mars 2010 Skrevet 15. mars 2010 Er serverne nede nå? Jeg får ikke logget inn i det hele tatt jeg.Ikke i dag, går eller forigårs Dette gjelder ps3 demoen. Har NAT Type 2, så skulle være iorden sånn sett. Dude, demoen var ferdig 25. februar Du verden. Og fortsatt ligger den ute for nedlasting på ps-store. Hmm.
miraqlix Skrevet 22. april 2010 Skrevet 22. april 2010 WTH... Nå får jeg denne samme meldingen. #########Failed to connect to EA Online############### Er det mulig da??? Er det noen der ute som vet om det er noe jeg kan gjøre eller er dette rett og slett EA som har tabba seg ut igjen??
miraqlix Skrevet 22. april 2010 Skrevet 22. april 2010 (endret) Fant feilen Om du ikke har kjøpt spillet på STEAM må du åpne EA Download Manager, logge inn, og klikke "spill" på BFBC2. Da vil spille oppdatere seg. Alt funker nå Endret 22. april 2010 av miraqlix
Smestad Skrevet 22. april 2010 Skrevet 22. april 2010 Hvis det er noen som ikke klarer å koble seg til noen servere eller å logge inn. Prøv å update spillet. Finn Battlefield Bad Company 2 mappen og søk etter BFBC2Updater. Hvis du allerede har gjort dette så vet ikke jeg hva som er feil, dessverre. Prøv å søk på failed to connect to ea online på google. Man pleier å få vite hva man kan gjøre hvis man har denne feilen fortere på engelsk en norsk.
CombatPsycho Skrevet 11. mai 2010 Skrevet 11. mai 2010 Samme greiene skjer tydeligvis idag. Får ikke logget meg innpå. Noen andre som har problemet? Får ikke opp noen ny update heller.
o.d.b Skrevet 11. mai 2010 Skrevet 11. mai 2010 Jeg får heller ikke koblet til idag (PC). Er en ny update som skulle komme i starten av denne uka, så mulig den dukker opp straks. Men kan jo også bare være random error.
mhen93 Skrevet 1. juni 2010 Skrevet 1. juni 2010 (endret) Jeg spillte dette en del rett etter at det kom ut, men siden det var så mye server problemer gikk jeg tilbake til mw2. Syntes det var litt for avslappende også, får mye mer adrenalin av cod.. nok om det.(skal ikke ta opp mw2 vs BC2 diskusjonen);P Når jeg har vært lei av cod så har jeg tenkt at jeg kan ta en pause og spille BC2, men HVER ENESTE GANG jeg skal prøve å spille det, så klarer den ikke å koble til noen server. samt at den finner ingen venner.. :/ Serversystemet måles som en katastrofe på linje med serversystemet til mw2. og da er det ILLE! Endret 1. juni 2010 av mhen93
Corey Skrevet 1. juni 2010 Skrevet 1. juni 2010 Ser ut som den beryktede server feilen er på gang igjen for min del ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå