Gå til innhold

Problemer med websiden på one.com


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg driver et utviklingsprosjekt hvor vi oppdragsgiver har et webhotell på one.com hvor siden da skal opp etterhvert.

 

Vi som sitter å utvikler tester lokalt og har i tillegg 2 test servere hvor vi tester på før det går opp på one.com hotellet.

 

Problemet er at alt fungerer veldig fint lokalt hos oss og på de to test serverene, men når vi legger det opp på one.com, så får jeg bare melding om at siden ikke eksisterer (vanlig standard meldingen i chrome, mens i firefox så får jeg bare en blank side).

 

Alt annet har jeg testet i chrome og firefox, så aner virkelig ikke hva dette kan være.

 

Har hørt med supporten på one.com, men ingen hjelp der. Noen som har vært borti dette før og kan gi noen hint/tips??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

public_html eller http(s)docs er det vanlig at filene skal ligge i.

 

Hos one.com med ftp tilgangen har du ikke tilgang på andre mapper enn "/" som er root. Du ser mao ikke htdocs eller public_html, så det er nok neppe problemet.

 

Dersom du trenger UNIX path, så er den:

 

/customers/dittdomene/dittdomene/httpd.www/

 

Har også hatt diverse problemer med at siden ikke har funket osv. Sjekk litt på hvilke restriksjoner som gjelder hos one.com, med fila:

 

phpinfo.php

<?phpinfo();?>

 

Så sammenlikner du med test servere eller noe ;)

Lenke til kommentar

Vet at jeg bare skal legge det på rot. Har selv hatt webhotell hos one.com for noen år siden. Da hadde jeg aldri porblemer med de og de var veldig hjelpsome på live chaten. En veldig stor kontrast i forhold til det jeg opplever hos de nå...

 

Hadde en fil med phpinfo(); som fungerte... Men de andte filene nekter blankt...

 

Slettet alt og la det opp på nytt også uten at det hjalp noe...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...