Gå til innhold

Spørsmål rundt ny mobil og mitt nåværende abonnement.


Anbefalte innlegg

Ahoy.

 

Jeg tenker på å handle inn en ny HTC, Magic eller Touch Diamond 2. For tiden har jeg en gammel og veldig sliten SE W580i som allikevel trenger å erstattes snart, med OneCall Faktura.

 

For å gå rett på sak lurer jeg på om noe må gjøres rundt abonnementet, eller om jeg trenger å få tilsendt nytt simkort? Om litt over en uke flyr jeg ut av landet og vil helst ha en fungerende ny HTC med meg da flyturen totalt blir over døgnet lang, og W580i byr ikke på mye moro å fordrive tiden med akkurat.

 

Om det skulle trenges nytt kort etc., kan HTCen da brukes uten simkort, og såklart også uten ringe- og tekstemuligheter, i mellomtiden?

 

 

Mange takk på forhånd. :)

Endret av Saft Suse
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ahoy.

 

Jeg tenker på å handle inn en ny HTC, Magic eller Touch Diamond 2. For tiden har jeg en gammel og veldig sliten SE W580i som allikevel trenger å erstattes snart, med OneCall Faktura.

 

For å gå rett på sak lurer jeg på om noe må gjøres rundt abonnementet, eller om jeg trenger å få tilsendt nytt simkort? Om litt over en uke flyr jeg ut av landet og vil helst ha en fungerende ny HTC med meg da flyturen totalt blir over døgnet lang, og W580i byr ikke på mye moro å fordrive tiden med akkurat.

 

Om det skulle trenges nytt kort etc., kan HTCen da brukes uten simkort, og såklart også uten ringe- og tekstemuligheter, i mellomtiden?

 

 

Mange takk på forhånd. :)

 

Kan ikke se at du skal få problemer med SIM-kortet i din nye telefon, du må bare passe på at den ikke har SIM-lås til et annet nett. Utover det kan jeg si om One Call etter egen erfaring at du har svært dårlig dekning på 3G, jeg fikk for det meste kun Edge i Oslo-området. Noe å tenke på hvis du skal på nett med telefonen. I tillegg hadde jeg store problemer med dette abonnementet i Østerrike. Jeg var uten mulighet til å ta imot samtaler gjennom omtrent hele julen. Fikk heller ikke SMS fra utlandet til abonnementet. Jeg ga dem opp rett og slett. Har nå Talkmore og er veldig fornøyd. Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...