Qwseyvnd Skrevet 6. juni 2003 Skrevet 6. juni 2003 Vet Thomas :-) klarte WineX inn RH8 uten problemer og kjørte Flight Sim 2002 og får ca 100 FPS...Kjørte glxgears i Terminal i RH9 og fikk 4400 FPS.. I SuSE får jeg 7500 FPS, hvis jeg tar SuSE 8.2 betyr Flight Sim 2002 raskere enn RH8? Vær så snill å svare raskt.
Klette Skrevet 6. juni 2003 Skrevet 6. juni 2003 Forskjellene er ikke så store tror jeg... Mer om å gjøre med innstilinger... ( cat /proc/driver/nvidia/agp/status - hvis du har nvidia kort )
drall Skrevet 6. juni 2003 Skrevet 6. juni 2003 Forksjellen i glxgears fps kan vere pga oppløsning eller antal farger. Stor forskjell på å kjøre glxgears i 24bit og 16bit farger.
Qwseyvnd Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Skrevet 6. juni 2003 SBA: Disabled Fast Writes: Disabled AGP: 4x Driver: NVIDIA Status: enabled
Qwseyvnd Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Skrevet 6. juni 2003 Sjekket Skjerm-system der jeg sjekket Avansert sektoren, der kunne jeg ikke klikke Aktiver maskinvareaksellerasjon for 3D.
Qwseyvnd Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Skrevet 6. juni 2003 Sjekket Skjerm-system der jeg sjekket Avansert sektoren, der kunne jeg ikke klikke Aktiver maskinvareaksellerasjon for 3D.
Klette Skrevet 7. juni 2003 Skrevet 7. juni 2003 nå er jeg ikke helt sikker på RH8, men i Gentoo så setter du på fast write og slikt i nano /etc/modules.d/nvidia
MarcelSB Skrevet 7. juni 2003 Skrevet 7. juni 2003 For siste gang: SuSE er en kjappere distro enn RedHat. End of story. Wine funker ut av boxen med SuSE, mens du kan installere WineX med et enkelt museklikk på rpm'en... Når du har installert WineX 3 (via rpm vel å merke) kan du starte FS 2002 med denne kommandoen: winex3 fs2002.exe Har du Winex < 3 bruker du kommandoen winex fs2002.exe Det du også kan gjøre er å gå i KDE Control Center og merke for at alle filer med filetternavnet .exe skal kjøres med kommandoen winex3/winex. Da er det bare å klikke på .exe-fila, så slipper du å taste kommandoen hver gang :wink: MarcelSB
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå