Thombr86 Skrevet 6. juni 2003 Skrevet 6. juni 2003 hallo!! har et epox 8rda+ og lurer på følgende: hvordan finner jeg ut hvilken rev. version jeg har? hvilke fordeler har de forskjellige rev.? EPOX RULES
Kjetil Lura Skrevet 6. juni 2003 Skrevet 6. juni 2003 Står på hovedkortet eller på en av psi slottene. Aida32 kan og finne det ut for deg. Edit: Sorry glemte linken til aida32, last ned denne: AIDA32 - Enterprise System Information. http://www.aida32.hu/aida-download.php?bit=32
Thombr86 Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Skrevet 6. juni 2003 tænk yu! men da lurer jeg på hva de forskjellige rev's gjør, funksjoner ol.
DrErling Skrevet 6. juni 2003 Skrevet 6. juni 2003 som kjetil sier: -bruke program for å finne det ut (jeg liker sisoft sandra -> www.sisoftware.co.uk ) -se mellom/rundt de nederste PCI slottene på hovedkortet om du finner et klistremerke, eller om noe er etset der. DrE
Thombr86 Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Skrevet 6. juni 2003 ok skal kjøre sisoft når jeg kommer hjem!!! need rev. specs
Admin'c Skrevet 6. juni 2003 Skrevet 6. juni 2003 rev=revisjon altså jo høyere jo bedre, siden de fjerner bugsene fra hver revisjon på neste så rev.1 er det alltid mest bugs hos og den støtter minst i de fleste tilfeller
Thombr86 Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Skrevet 6. juni 2003 takker!! hvilken rev. støtter 400 mhz, jeg snakker om 8rda+ ikke 8rda3+
Admin'c Skrevet 6. juni 2003 Skrevet 6. juni 2003 ser ut til at du kan kjøre alt ftp://ftp.epox.com/motherboard/support/Ma...cpu-support.pdf
Kjetil Lura Skrevet 6. juni 2003 Skrevet 6. juni 2003 8RDA+ revisjon 0.3 støtter max 2800xp 333Mhz. http://www.epox.org/support/cpu_support_socket_462.pdf
Thombr86 Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Skrevet 6. juni 2003 jeg har revisjon 1.1 hva støtter den, og hva støtter nåværende rev.?
zipper Skrevet 7. juni 2003 Skrevet 7. juni 2003 om du mener om du har ultra400 chipsettet, så kan du ha det om du har rev1.1 eller nyere. jeg har rev1.1 men har ikke det nye ultra400 chipsettet. du må ta av northbridge kjøleren for å finne det ut, om det står a1 på slutten av sifrene på nb'en så har du støtte for 200fsb. (tror jeg) nb: du kan nå 200fsb uten a1 på nb'en og.
Thombr86 Skrevet 8. juni 2003 Forfatter Skrevet 8. juni 2003 hvor høy fsb er det mulig å oppnå uten nforce 2 400 ultra
zipper Skrevet 21. juni 2003 Skrevet 21. juni 2003 svært få som får over 200fsb med original kjøling uten ultra chipsettet. f.eks ikke jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå