Gå til innhold

Bytte mellom headset og høytalere uten å dra ut ledning


Anbefalte innlegg

Hey.

 

Som tittelen sier, så lurer jeg på hvordan jeg kan bytte mellom headset og høytalere uten å måtte dra ut ledningen hver gang. Har for øyeblikket høytalerne koblet i bak ( i hovedkortet tror jeg), mens headsettet er koblet i foran. Er det noen mulighet for å f.eks bare kunne skru av høytalerne for å få lyden til å komme ut fra headsettet?

Eller må jeg kjøpe en eller annen dings?

Endret av Creaxz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hey.

 

Som tittelen sier, så lurer jeg på hvordan jeg kan bytte mellom headset og høytalere uten å måtte dra ut ledningen hver gang. Har for øyeblikket høytalerne koblet i bak ( i hovedkortet tror jeg), mens headsettet er koblet i foran. Er det noen mulighet for å f.eks bare kunne skru av høytalerne for å få lyden til å komme ut fra headsettet?

Eller må jeg kjøpe en eller annen dings?

 

Kan hende du har en mulighet til å velge hvilken lydport du skal bruke via lydkort driverene dine.

 

Eventuelt kan du kjøpe :

 

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=304051

 

har den selv og er veldig førnøyd med den

Lenke til kommentar

Hey.

 

Som tittelen sier, så lurer jeg på hvordan jeg kan bytte mellom headset og høytalere uten å måtte dra ut ledningen hver gang. Har for øyeblikket høytalerne koblet i bak ( i hovedkortet tror jeg), mens headsettet er koblet i foran. Er det noen mulighet for å f.eks bare kunne skru av høytalerne for å få lyden til å komme ut fra headsettet?

Eller må jeg kjøpe en eller annen dings?

 

Windows 7:

 

Start - Control panel - Sound

Så trykker du på en annen av de greine på playback tabben, også "Set Default" knappen

 

hvis du ikke har windows 7, Så husker jeg ikke helt hvordan det var, Men ganske likt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...