Gå til innhold

Hvilket Videokamera?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Ja, Sony DCR-trv33 er absolutt noe å satse på. Kjøpte meg TRV33 i forrige uke og er kjempefornøyd med det. Fra før hadde jeg et analogt kamera og det er ingenting i forhold til det nye kameraet. Klare og skarpe bilder og masse funksjoner som jeg enda ikke har funnet ut hva er til! :roll:

Ta en titt på dinside.no og les testen hvis du ikke allerede har sett den:

http://www.dinside.no/php/art.php?id=25191 :woot:

Lenke til kommentar
Hei!

 

Ja, Sony DCR-trv33 er absolutt noe å satse på. Kjøpte meg TRV33 i forrige uke og er kjempefornøyd med det. Fra før hadde jeg et analogt kamera og det er ingenting i forhold til det nye kameraet. Klare og skarpe bilder og masse funksjoner som jeg enda ikke har funnet ut hva er til! :roll:

Ta en titt på dinside.no og les testen hvis du ikke allerede har sett den:

http://www.dinside.no/php/art.php?id=25191 :woot:

 

hvor kjøpte du det hen? jeg får det aldri... har bestilt på xd.no.

Lenke til kommentar

Mange merkelige skruer her inne.

De færreste tar seg bryet med å komme med et konstruktivt svar til vedkommende som la ut den første postingen.

Kanskje viktigere å fortelle alle andre hvilken datamaskin man har...;)

 

Supermarius: TRV 33 er et bra kamera, men det finnes bedre, og til en mer hyggelig pris. Uten å gå i detalj; Panasonic produserer en GS-serie som mer verdt å se nærmere på.

Lenke til kommentar
Hei!

 

Ja, Sony DCR-trv33 er absolutt noe å satse på. Kjøpte meg TRV33 i forrige uke og er kjempefornøyd med det. Fra før hadde jeg et analogt kamera og det er ingenting i forhold til det nye kameraet. Klare og skarpe bilder og masse funksjoner som jeg enda ikke har funnet ut hva er til! :roll:

Ta en titt på dinside.no og les testen hvis du ikke allerede har sett den:

http://www.dinside.no/php/art.php?id=25191 :woot:

 

hvor kjøpte du det hen? jeg får det aldri... har bestilt på xd.no.

 

Bestilte det på xd.no, men det tok et par uker før jeg fikk kameraet. Ringte dit for å høre om de snart skulle få inn og dem sa at det kom 2stk TRV33 neste dag. Det gikk et par dager så fikk jeg kameraet.

Lenke til kommentar

jeg har venta siden slutten av april nå. bestillte først på telebutikken, men der oppdaterte de ikke leveringsdatoene en gang, så jeg ga de opp etter en måned, og bestillte så på xd, men de får det visst ikke inn der heller, nå skulle de hatt inne i dag, men så er det blitt til 21 juni i steden for. jeg tror jeg gir det opp og bestiller en canon mv600i i stedet for.

 

vurderer seriøst å kapre sonybygningen, kanskje sprenge litt til og med :x.

Lenke til kommentar

heisann.

 

Jeg er også en av de som har bestilt ett trv33, og som "aldri" mottar det.

Sendte en mail til Sony for å høre om de kunne svare meg om leverings tider. Han svarte at trv33 blir levert til utsalgsteder etter bestillingsdatoene, men at det blir sendt ut færre enn bestillingene tilsier. Kameraene blir sendt ut i midten av juni.

 

Så får vi se om jeg gidder å vente lenger heller. Det har blitt for populært rettogslett det kameraet har.

 

Er det noen som kan svare på om det er stor forskjell på 800k og 1.07m når det kommer til filmkvalitet og man ser bort fra stillbilde.

 

pål

Lenke til kommentar

skal vi starte en anti sony klubb og arrangere terror aksjoner mot sonybygninger i diverse land?

 

jeg tror ikke det er så mye forskjell, kameraten min har 800 000, og det er ikke noe synbar dårlig kvalitet det. jeg vurderer nå å gå opp til canon mvx150, den koster litt mer, men den har 1,33. synes egentlig mv600i ser litt plastikk ut.

Lenke til kommentar

sendte mail til ihandel.no ang levering på trv33 som jeg bestilte i går!

fikk følgende svar:

 

"Hei!

 

Jeg har snakket med vår leverandør og de kan dessverre ikke si noen eksakt dato for når varen ankommer lageret da Sony Norge ikke har bekreftet noen leveringsdato.

 

De har et håp om at denne skal komme inn i løpet av denne uka."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...