MilKman' Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Heihei! Jeg fikk akkurat en oppgave i faget "Idrett & Samfunn"(jeg får idrettslinje VG3), om å lage en søknad til idrett.no/idrettsanlegg.no for å liksom skulle få et nytt idrettsanlegg til Lillehammer (Eller et sted rundt). Da lurer jeg på om noen har noen tips til hva slags idrettsanlegg det kunne vært? Jeg kan ramse opp det vi allerede har: Håkonshall - Volleyball, badminton, hånbdall, inne-fotball, golf-simulator, løpebane, turn, kampsport, treningssenter Kristinshall - Turnhall, Basketbane, hockeybane Hafjell - Alpintanlegg Litt sånn allround så har vi: Skatebane, basketbaner, kunstgressbaner, muligheter for å raile (Twintip), volleyball, bading. Takker for all hjelp
MilKman' Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Skrevet 25. februar 2010 bobbane, hoppbakke,skytebane. No offense, men alle vet vel at OL'94 var i Lillehammer, og åpningsseremonien var i hoppbakken? Vi har både bob- og skytebane
Snaffo Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Du nevnte det ikke i posten din, så jeg gikk utifra at de ikke eksisterte lenger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå