Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Trenger tips til nytt anlegg samt installasjon på en Daihatsu Gran Move


Jegerisak

Anbefalte innlegg

Jeg har en Daihatsu Gran Move. Er ikke akkurat drømmebilen, men det er en annen sak. Anlegget er ikke noe å nevne engang, er like bra som om jeg skulle sitte med den monotone mobiltelefonen og spille av musikk. Trenger ikke noe spesielt bra anlegg, bare noe som er bedre enn ingenting. Hvor kan jeg kjøpe, og hvordan monterer jeg? Må ledninger gå inn i dashbordet?

 

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det du trenger av ledninger for å bytte høyttalere og spiller er nok der allerede, noen overgangskontakter kan være nødvendig om det skal være helt Plug'n'Play i monteringen. Om du skal montere en separat forsterker i tillegg blir det litt mer ledninger, men alt kan/skal jo legges skjult.

 

Hvor mye penger hadde du tenkt å bruke på dette?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

CD spiller

Høyttalerforsterker

Frontsett (6,5") og Bakhøyttalere (6,5") eller Frontsett (5-1/4") og Bakhøyttalere (5-1/4")

Monoblokk

Subwoofer

Kabler

 

Fraktmetode: http://www.jetcarrier.com/info/bizbox.asp

 

Sum med frakt, moms og alle avgifter: 5285kr

 

Hvis du ikke skal ha sub bak i bagasjerommet så blir prisen: 3780kr

 

Dette er noe av det billigste du kan få som gir god/grei lydkvalitet og dette er ting som ikke ryker i løpet av det første året. Sjekk hvilken høyttaler str du har før du evt kjøper.

 

US cd spiller mottar ikke partalls radiostasjoner, så hvis du hører på radio veldig mye så bør du kjøpe en norsk cd spiller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...