VikingNor Skrevet 23. februar 2010 Skrevet 23. februar 2010 Jeg har vurdert og leie en server da jeg har alt for dårlig linje til og ha min egen. Jeg lurte bare på om noen av dere hadde noen erfaringer med og leie en server. Har sett på både www.gameservers.com og på http://www.e-frag.co.uk/ Men er litt usikker. Og hva er forskjellen på CS:S 100 tickrate og standard CS:S? for prisen er ganske forskjellige så går ut i fra at det er noe forbedringer ved og ta 100 tickrate eller 500/1000/2000 FPS. Hjelp anyone?
Tj-nome Skrevet 23. februar 2010 Skrevet 23. februar 2010 Eg anbefale du leige fra norske levrandøre med tanke på Latency. Vist du skal leige fra server i utlandet vill du ha mye støre latency en norske server. Du har Broadpark Games og Gamingzone og eit dusin andre. Angånde Tickrate kan du lese denne
VikingNor Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Skrevet 23. februar 2010 Har også sett litt på norske servere, men de er jo såå mye dyrere en de i utlandet. Og på Gameservers.com leier de ut server både i Danmark, England Amsterdam samt andre steder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå