Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Lasta ned den siste oppdateringen for noen dager siden. Og etter det har jeg ikke hatt mulighet til og kaste care pack markern min. Hvis jeg har den i hånda og skal kaste den, kastes det bare granat eller det som jeg har som equipment. Prøver jeg og kaste etter det og står det bare no equipment avilebale, samtidig som markern er i hånda. Tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lasta ned den siste oppdateringen for noen dager siden. Og etter det har jeg ikke hatt mulighet til og kaste care pack markern min. Hvis jeg har den i hånda og skal kaste den, kastes det bare granat eller det som jeg har som equipment. Prøver jeg og kaste etter det og står det bare no equipment avilebale, samtidig som markern er i hånda. Tips?

PS3

Lenke til kommentar

Lasta ned den siste oppdateringen for noen dager siden. Og etter det har jeg ikke hatt mulighet til og kaste care pack markern min. Hvis jeg har den i hånda og skal kaste den, kastes det bare granat eller det som jeg har som equipment. Prøver jeg og kaste etter det og står det bare no equipment avilebale, samtidig som markern er i hånda. Tips?

PS3

 

Trykker du på granatknappen eller skyteknappen når du skal kaste den?...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...