Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan får man ut beta keyen på steam når man har avinnstallert MoH?

Edit: fant den i menyen på høyresiden. Da er vi i gang! :D

Flott at noen her inne endelig kommer i gang :)

Ligger masse ute på youtube - for de som ikek har tilgang men har lyst til å se :-)

Skrevet (endret)

Klarte ikke vente på mail fra Origin, så jeg måtte bruke key fra steam (MOH) som jeg fikk av en venn.

edit: det går unna 3,5 MB/sek!

Endret av Daxen
Skrevet

Jeg kjøpte MOH Tier 1 i butikk og har spilt dette online. Måtte naturligvis knytte kontoen opp til EA kontoen min. Kommer jeg til å få mail med kode, eller er det noe mer som må til?

• Liker 1
Skrevet

Klarte ikke vente på mail fra Origin, så jeg måtte bruke key fra steam (MOH) som jeg fikk av en venn.

edit: det går unna 3,5 MB/sek!

Laster du ned 3,5 mb/sek : O Kan laste ned 5,2 mb/sek men får kun 1,2...

Gjest Slettet+513
Skrevet (endret)

Jeg håper dere i det minste har planer om å raportere bugs til Dice. 99% raporterer vel ingenting :(

Raportereingen vil på mange måter avgjøre førsteintrykket av fullversjonen når den kommer.

Endret av Slettet+513
Skrevet

Jeg kjøpte MOH Tier 1 i butikk og har spilt dette online. Måtte naturligvis knytte kontoen opp til EA kontoen min. Kommer jeg til å få mail med kode, eller er det noe mer som må til?

Det holder det.

Skrevet

Brukte MoH koden jeg også selv om jeg har BF3 forhåndsbestilt, så da har man kansje en ekstra beta tilgang. Eller gir man bort keyen til selve BF3 også? Det hadde jo vært nedtur ;)

Skal sies at EA må ha rikelig med servere for dette går unna! 10% allerede :D

Skrevet

Jeg håper dere i det minste har planer om å raportere bugs til Dice. 99% raporterer vel ingenting :(

Raportereingen vil på mange måter avgjøre førsteintrykket av fullversjonen når den kommer.

Enig.

Tror vedlig mange misforstår "beta" når det gjelder dette..

• Liker 2
Skrevet

Prøver denne metoden nå:

Går veldig tregt, men har kommet så langt at jeg kan velge hvilken platform jeg ønsker koden min på.

Faen, virker som DICE fant ut at folk klarte å få kode gjennom denne metoden. får ikke tilgang på serveren nå...

Skrevet

Prøver denne metoden nå:

Går veldig tregt, men har kommet så langt at jeg kan velge hvilken platform jeg ønsker koden min på.

Faen, virker som DICE fant ut at folk klarte å få kode gjennom denne metoden. får ikke tilgang på serveren nå...

De har sperra... må nå ha admin og passord heh

Skrevet (endret)

Faen ikke fått noe beta key ennå.

Heldig du.

key invalid

Typisk det skal være lang kø oss supporten til EA. (Fra eposten)

Endret av Tj-nome

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...