Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Naturfagsprosjekt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dersom du tenker på genetikk, hvorfor du har (f.eks.) brunt hår, blå øyne og er så høy som du er så vil det omhandle gener og arv fra dine foreldre og igjen deres foreldre. Søke på internett og evt. lese bøker om hvorfor/hvordan genene bestemmer hvordan vi ser ut.

 

Dersom det går på hvorfor mennesker er utformet som vi er så vil du sannsynligvis ønske å fokusere på hvorfor våre trekk er de som er mest gunstige for å overleve på jorda.

Lenke til kommentar

Dersom du tenker på genetikk, hvorfor du har (f.eks.) brunt hår, blå øyne og er så høy som du er så vil det omhandle gener og arv fra dine foreldre og igjen deres foreldre. Søke på internett og evt. lese bøker om hvorfor/hvordan genene bestemmer hvordan vi ser ut.

 

Dersom det går på hvorfor mennesker er utformet som vi er så vil du sannsynligvis ønske å fokusere på hvorfor våre trekk er de som er mest gunstige for å overleve på jorda.

Jeg fikk nå svar av læreren min om at jeg ikke kunne ha den problemstilligen :S jeg fikk denne : hvordan bioteknologien kan endre på hvordan vi ser ut? Noen tips på denne problemstillingen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...