Gå til innhold

Kjøpe ny bærbar


Anbefalte innlegg

Har tenkt å kjøpe ny bærbar datamaskin.

Har sett på noen, men klarer ikke å bestemme meg for en, så derfor spør jeg her :yes:

 

Det jeg gjør på data er å se på filmer, spilling (ikke så kraftige spill) og høre på musikk (lydkvaliteten trenger ikke å være så bra, bruker stereoanlegg :thumbup: )

 

Disse har jeg sett på:

Acer Aspire 5738ZG

 

Acer Aspire 5740G

 

HP Pavilion dv7-2110

 

Hvem as de her er best? Eller vet dere kanskje om en bedre bærbar til samme pris? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville valg nr. 2 hvis jeg var deg. Rett og slett på grunn av nyere og kraftigere deler. Er usikker, men det kan hende at pc nr. 1 har litt kraftigere skjermkort. Dette veier igjen Prossesoren i pc nr. 2 opp for, da den er kraftigere enn den i nr. 1

 

beklager nr. 1 nr.2 opplegget, orket ikke skjekke opp navnene.

Lenke til kommentar

Litt vanskeleg denne her, Den kraftigeste gaming er Acer Aspire 5738ZG med ATI 4650 litt synd at GPU ikkje støtter DirecteX 11 sån som Acer Aspire 5740G med 5470. CPU er i3 coren klart sterkast. Lyden er stort sett det samme på kvar av pc-ene.

 

Om eg kan komme med anbefaling i "nesten" samme prisklassen vill det vere ASPIRE 5740G Her får du med ATI 5650 som er kraftigere en 4650 + støtte for nye generasionens DirecteX 11, Du får også med I3 prossesor som gir bra kraft til laptopen.

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Det spørst, vist du tar den laptopen eg linker til har den ATI 5650 og ikkje ATI 5470 som din. er vill ASPIRE 5740G klart best valget (med ATI 5650) ,

 

Men ut fra dine valg er 5738ZG best til gaming men prossesoren er svakere en 5470G. Vist du skal ha den tilgaming osv. Anbefale eg den eg linket til med ATI 5650 og I3. Du vill ikkje angre på det valget.

 

Acer Aspire 5740G med ATI 5650

Lenke til kommentar

Det spørst, vist du tar den laptopen eg linker til har den ATI 5650 og ikkje ATI 5470 som din. er vill ASPIRE 5740G klart best valget (med ATI 5650) ,

 

Men ut fra dine valg er 5738ZG best til gaming men prossesoren er svakere en 5470G. Vist du skal ha den tilgaming osv. Anbefale eg den eg linket til med ATI 5650 og I3. Du vill ikkje angre på det valget.

 

Acer Aspire 5740G med ATI 5650

Takker for svar :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...