Josæjo Skrevet 5. juni 2003 Skrevet 5. juni 2003 Noen som har, eller vet om noen som har det geniale spillet Constructor og vet hvor jeg kan kjøpe/lastedet ned?
Ueland Skrevet 5. juni 2003 Skrevet 5. juni 2003 Et spill jeg og vil kjøpe til Pc, hadde det på Playstation før..var genialt
JoeDohn Skrevet 6. juni 2003 Skrevet 6. juni 2003 Jeg vil i denne sammenhengen benytte sjansen til å spørre etter StreetWars, noen som vet hvor jeg kan finne det? Constructor er det dessverre lenge sida har spilt... Har det liggende på en CD her... som forresten bare funker i DOS, må ha en windows-patch for å spille det... Fant noe på Underdogs, da... Vet ikke om det er (såkalt) abware eller hva, jeg? http://www.the-underdogs.org/game.php?id=2924
Josæjo Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Skrevet 6. juni 2003 Et spill jeg og vil kjøpe til Pc, hadde det på Playstation før..var genialt Mhm, det er utrolig genialt, bare synd at jeg mistet det, husket ikke om jeg lånte det vekk eller om det forsvant når vi flyttet
alexseljen Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 vet noen om kas pc format Street Wars: Constructor Underworld går på?
Anbefalte innlegg