Gå til innhold

Få mail tilbake til outlook fra annen hdd


JohnBuer07

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp måtte installere maskinen på nytt. Har da lagt inn os på en ny hdd.

Har også oppgradert fra xp til win7

 

Bruker office 2003 og bruker outlook der.

 

Hvordan får jeg nå overført mail tilbake til outlook fra den gamle hdd?

Noen som har noen gode tips?

 

Kan jeg bare flytte pst fila eller er det andre triks jeg må gjøre?

Endret av JohnBuer07
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk skal du ha. Det var det jeg også trodde. Men ville få det bekreftet før jeg gjorde noe.

Men når det gjelder archive.pst så finner jeg ikke den. Har søkt gjennom hele den gamle disken. Ingen archive.pst fil der

 

What now?

Har ikke kopiert noen filer enda

 

Det som ligger i mappa sammen med outlook.pst er filene:

 

extend.dat og outlook.sharing.xml.obi

 

Vet du hvor denne archive.pst skulle ligge?

Endret av JohnBuer07
Lenke til kommentar

etter det jeg vet så vil ikke archive være der sålenge du ikke har satt outlook til å lagre mail i personlige mapper, eller når du har laget en backup av gammel mail på egenhånd, er ikke dette gjort vil mailen komme inn bare du kobler opp mot mailkontoen din på nett med riktig info og trykker koble til. archive er uansett ment for gamle mailer og ikke de nye for å holde inboxen din mest ryddig

Endret av zhanzet
Lenke til kommentar

Jeg installerte office med outlook, og lette etter outlook.pst

Denne finnes ikke om man ikke har startet outlook en gang og laget en mail konto. Først da opprettes outlook.pst

 

Etter dette så avsluttet jeg outlook, kopierte jeg bare inn den gamle pst filen og startet outlook på nytt. Dermed var alle de gamle mailene på plass.

 

Jeg har selvsagt ikke fått inn alle kontoene og regleme jeg hadde laget. Så det må lages omigjen.

Men det er jo ikke noe problem. Det viktige er jo å få inn alle mailene.

 

Har nå gått til innkjøp av backup program. Backrex for outlook.

Dette tar backup av kontoer signaturer og mail. Har allerede testat med å ta backup og legge tilbake. Funker dra og kosta bare 30usd. Kan anbefale dette.

 

Takker til dere som hjalp meg her med dette.

 

JB

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg har nettopp måtte installere maskinen på nytt. Har da lagt inn os på en ny hdd.

Har også oppgradert fra xp til win7

 

Bruker office 2003 og bruker outlook der.

 

Hvordan får jeg nå overført mail tilbake til outlook fra den gamle hdd?

Noen som har noen gode tips?

 

Kan jeg bare flytte pst fila eller er det andre triks jeg må gjøre?

I går kveld fra 5 to 11 o'clock jeg var å finne på Internett et verktøy for å gjenopprette min skadet emails og noen kontakter også. Jeg så en masse planer, og ingen av de kunne ikke liker meg. Men uventet noen ringte meg opp, skjønte jeg at det var min venn. Han fortalte meg noen interessante ting, og jeg spurte ham om problemet mitt. Han svarte at noen dager siden hadde han funnet den Google en klar nytteverdi og hadde gitt meg en link - repair corrupted outlook 2007 pst. Til min store overraskelse programvaren løste meg problemer ganske enkelt og uten penger som jeg holdt i tankene.

Endret av zlatan24
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...