Gå til innhold

Diskusjon: UKM 2010


Anbefalte innlegg

Nå har UKM 2010 blitt sparket igang.

 

Nokon herifrå som skal delta? Sjølv tenkte eg på å delta i utstillingsdelen med nokre bilete.

 

Reknar med at eigenprodusert kultur vil vere rett kategori å poste i, og både musikk, film og litteratur går inn under UKM, dersom ikkje får det bli flytta.

Endret av ArtistenT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal delta med The Real Me av The Who. Bandet heter Quadrophenia, er kun en engangstilfelle vi skal spille sammen, så vi kalte bandet etter albumet låta er på, samt at vi er fire stykker. Har en helt brutalt god trommis som lett kan ta Moon's trommelicks, en bassist som behersker John Entwistle svært bra og en rolig og avbalansert gitarist som enkelt fyller med gitaren sin. Selv er jeg en fullblown tenor, og håper jeg takler de høye tonene like bra som Daltrey.

 

Blir spennende, vi skal på scenen den 6. mars. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Jeg skal filme for UKM her jeg bor.. Kamera til 500k og stå på scena og sende det på storskjerm live.. Gjett om en som aldri har gjort detta før er nervøs..! Sikkert mer nervøs enn deltakerne, de skal j tross alt bare være på i 5 min og de har gjort det maange ganger før.. Plutselig angra jeg på frivilligheten min.. :cry:

Lenke til kommentar

UKM er så sinnsykt gøy!

 

Har akkurat blitt for gammel, dessverre, men har deltatt fem ganger tidligere, og kommet to ganger til landsmønstringen med band, henholdsvis som gitarist og trommis, og har ellers deltatt to ganger som henholdsvis bassist og synthist. I fjor spilte jeg klassisk piano. Det er nettopp det som er så gøy med UKM, du kan prøve ut så utrolig mye forskjellig.

 

Nå går jeg på Toneheim folkehøgskole, og skal gjøre et forsøk på å satse videre på musikk. Det var på UKM musikkinteressen min virkelig begynte å spire.

 

Alle som er interessert i musikk, visuell kunst, film eller dans bør delta! Bare å fylle ut et nettskjema, få en oppmøtetid, og vips står du på en scene og gjør noe fantastisk gøy.

Endret av Dommedagsprofet
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Da var en laaang dag ferdig for min del. Holde et kamera som veier 17 kilo på skulderen i til sammen 9 timer på en dag, var ganske tungt.

For meg, som går på medier, og har det å filme som en liten drøm, var dette rett og slett sykt gøy :D

Lykke til til andre deltakere og arrangører:)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...