Veggen88 Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Trenger en del deler til Omega A 93mod. Delene som trengs er: -Antenne med elektrisk motor (kan være brukt, så lenge den virker) -Nye frontlykter på begge sidene (fant på mekonomen men dyrt, så rimligere alternativ er fint) -Brukt/Nye front seter med setevarmer Har litt problemer med å finne disse delene på nettet selv.
djanrune Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Heisann! hadde du vært kjapp nok så hadde jeg hatt alt du trenger men det for desverre med bilen da jeg vraket den. Men ta og sjekk litt på autodb/finn og se om noen selger en i deler eller eventuelt ta kontakt med ett huggeri i nærheten av deg. Der er som regel deler til en helt grei pris og få tak i
Veggen88 Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Skrevet 18. februar 2010 Heisann! hadde du vært kjapp nok så hadde jeg hatt alt du trenger men det for desverre med bilen da jeg vraket den.Men ta og sjekk litt på autodb/finn og se om noen selger en i deler eller eventuelt ta kontakt med ett huggeri i nærheten av deg. Der er som regel deler til en helt grei pris og få tak i Tok kontakt med huggeriene i nærheten, og de hadde ikke noe. Finne heller ikke noe på finn, men skal skjekke autodb
1915 Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 er det omega 3000? hviss det er det er pappa interesert i å kjøpe den hehe deler finner du på www.finndeler.no
Veggen88 Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Skrevet 21. februar 2010 er det omega 3000? hviss det er det er pappa interesert i å kjøpe den hehe deler finner du på www.finndeler.no Omega A (as stated in the title:), men jobber med ombygging til Lotus Omega. Tittet litt der, å skal se litt mere der nuh Takk for tips
erlendo89 Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 skjekk bildelsbasen.se. der har de mye rart
1915 Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 skjekk bildelsbasen.se. der har de mye rart svindyrt å få sendt deler til norge. jeg fant grill til bilen min. de skulle ha400 kr for den og 600 kr for å sende den til norge. og grillen veier kansje 1 kg. så finndeler.no er nokk mere økonomisk hviss man tenker den veien, med mindre man er desperat
erlendo89 Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Spørs hva du skal ha sikkert. Jeg sparte nesten 5000 på å handle der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå