Gå til innhold

Geforcefx 5800 128mb ram


Roug

Anbefalte innlegg

Hei... jeg har et STORT problem med mitt nye fine kort:)

 

Nesten alle spill jeg spiller med dette kortet (Half-Life. Rise of Nations. C&CGenerales) faller jeg ut av eller maskinen restarter... har bare prøvd 3 forskjellige drivere men ingentingh ar hjolpe.. har vert på aopens forum å ikke fått no hjelp....... d er bare så F...... frustrerende å ikke få det kortet til å fungere skikkelig.. (vil sende det tbake å bytte ut geforce me radeon) det er det første Nvidia 3dkortet jeg har hatt problemer med (har hatt 3 stk)

 

jeg lurte på om kanskje det har noe me strømmen å gjøre eller kanskje HKet, rammen ettelleranna eller bare dritt drivere?? jeg vet ikke så derfor trenger jeg litt hjelp

 

 

takk på fårrhånd!

 

MVH Olaf

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det har skjedd med meg og, når jeg har installert nye komponenter i maskinen, den eneste utveien jeg kom fram til var formatering

 

En kamerat av meg har samme kortet som du har, og jeg hjalp han med o gmontere, han fikk samme feilen, vi fiksa nye drivere overalt i maskinen, men funka ikke da heller, så vi måtte formatere, men da virker den ordentlig hvertfall!

Lenke til kommentar

Når en bytter 3Dkort eller hovedkort er det immidlertid anbefalt at en formaterer maskina, men om du setter i den gamle skjermkortet og får den til å virke igjenn.... Da AVINSTALLERER du driverne.. Så kan du prøve å sette inn igjenn det nye... Om ikke dette hjelper så du legge inn windows på nytt.. Er mest sansynlig konflikter mellom gammel/ny 3Dkort. :woot:

Lenke til kommentar

har sendt d t bake t psdata...får ikke bytte d inni no anna (har spurt)

men di skulle sjekke d... har sotte t bake mit gode gammle geforceti4600 kort :)

 

da virker alt å ingen problemer.. vist di sier d ikke en o problem me d... da skal jeg spørr dem om jeg kan kjøe nytt me et mellom legg eller no.. mener.. siden d ikke e no galt me d... da kan velø di ta d t bake.. di taper ingenting på d :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...