Gå til innhold

Trenings mp3 spiller, hvilken?


Anbefalte innlegg

Er på oppdrag for fruen i huset da hun skal ha en ny mp3 spiller til bruk når a trener,

så håpte det da er noen med erfaringer her inne?

 

 

kriterier:

-billig

-lagringsplass er ikke viktig da hun ikke bruker så mange sanger(er kanskje ikke så mye å få under 1-2gb uansett)

-liten(hu legger den mellom puppa)

-lyden bør være ålreit

-mulig å ha litt høyt volum

 

 

har titta litt på ipod shuffle da den er liten, men kanskje en liten minus at det ikke er knapper på den, så man blir veldig avhengig av at de pluggene som følger med funker, men hvordan er lyden og volumet i den?? må vel være noen som har prøvd den her inne :hmm:

 

takker for svar som måtte komme :thumbup:

Endret av tanngarden
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan varmt anbefale Sandisk Sansa Clip+.

 

* Liten

* Veldig god/høy lyd

* Billig

* 2/4/8gb modeller, med mulighet for å oppgradere med microSD-kort, hvis madammen plutselig finner ut at hun vil ha mer plass..

* Hendig og sterk "klype" for å feste den til klærne.

* Lett betjening, med tydelige knapper (dette var et av mine viktigste kriterier)

* Ingen propritære løsninger, lades/synkes med miniUSB og hvilke programvare man måtte ønske!

 

/Espen

Lenke til kommentar
Jeg kan varmt anbefale Sandisk Sansa Clip+.

 

* Liten

* Veldig god/høy lyd

* Billig

* 2/4/8gb modeller, med mulighet for å oppgradere med microSD-kort, hvis madammen plutselig finner ut at hun vil ha mer plass..

* Hendig og sterk "klype" for å feste den til klærne.

* Lett betjening, med tydelige knapper (dette var et av mine viktigste kriterier)

* Ingen propritære løsninger, lades/synkes med miniUSB og hvilke programvare man måtte ønske!

 

/Espen

den der så jo virkelig lovende ut!!

den får a nok fint plass til å putte mellom puppa og(der hu ligger at den ligger :p )

hvor lønner det seg å kjøpe den?

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte den på introduksjonstilbud på CDON, 8gb til 600 kr. Men du kan jo sjekke prisguiden for å se hvor den er billigst: prisguiden.

 

Pass på at du får "+" varianten, det er riktignok ikke store forskjellen, men nyeste er alltid bedre, og jeg tror minnekortstøtten er ny i "+".

 

Bare spør om du lurer på noe =)

 

tenkte å ta meg en tur ut etterpå å kikke i dissa forskjellige elektrosjappene rundt om i distriktet, bare vente til ungene har våkna først :thumbup:

 

står det på pakka om det er pluss eller ikke?

Lenke til kommentar
Elkjøp etc har en tendens til å selge den gamle modellen. Du ser fort den fysiske forskjellen:

 

Clip+

http://news.digitaltrends.com/images/stori...rosd-slot-1.jpg

 

Vanlig clip

http://www.zahipedia.com/wp-content/upload...nsacliptilt.jpg

 

skal ikke kikke etter det runde hjulet da altså :p

skal gå greit å huske på

 

men så jo penere ut med rundt hjul da

Endret av tanngarden
Lenke til kommentar
Enig i det siste valget her, bra spiller.

 

Men det virker som det viktigste med hele spilleren er at den kan ligge i mellom brystene... Det finnes noen hvor iPod Touch fint får plass også. ^^

 

hehe, poenget var bare at det er der hu liker å ha den, så den kunne ikke være stor..

no dritt å kjøre benk med en svær elektronisk duppedings som kan gå istykker,.

holder seg bedre når de er små

Lenke til kommentar
Elkjøp etc har en tendens til å selge den gamle modellen. Du ser fort den fysiske forskjellen:

 

Clip+

http://news.digitaltrends.com/images/stori...rosd-slot-1.jpg

 

Vanlig clip

http://www.zahipedia.com/wp-content/upload...nsacliptilt.jpg

 

ja var innom elkjøp i dag,der hadde de den gamle modellen, han typen mente det ikke fantes noen annen(makan til dust)

og de skulle også ha 600kr for 4gb

expert hadde den ikke

lefdal hadde, men til 600kr der og, men riktig modell ihvertfall da

siba hadde bare den gamle modellen(500kr 4gb) og visste ikke om de fikk den nye

 

 

kunne egentlig tenkt bare 2gb, men den var litt vrien å finne til en ok pris i nettbutikk, pixmania tror jeg hadde, men lest så mye dritt om dem så der handler jeg ikke :no:

Ente opp med å handle den nye modellen 4gb for 470kr på cdon med frakt, enkelt og greit, lenge leve netthandel :thumbup:

 

så da er det bare å vente til den dumper i postkassa og håpe fruen blir fornøyd!!

Endret av tanngarden
Lenke til kommentar
Ikke overraskende at våre kjære elkjeder hverken har peiling, eller kan konkurrere på pris... Men godt å høre at du fant den billig på cdon. Husk at det må hukes av en innstilling på spillern for å få høy nok lyd, er tydeligvis noe de har gjort for å spare våre sarte ører =)

 

enkelt å finne ut av den eller?

det står vel kanskje godt forklart i instruksjonsboka går jeg ut ifra :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Du kan iallefall koble til en sensor som kjøpes separat, og som passer alle sko ikke bare Nike sine (slik de vil ha deg til å tro). Bruker Nike+ (som systemet heter) selv og det er en ypperlig funksjon

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...