Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hjelp med Selvmordskandidat


Anbefalte innlegg

Jeg har et problem jeg er ikke gode venner med noen i familien og nå har jeg kommet opp i en lei sitvasjon. Min mor har i de siste årene blitt virkelig sinna fortere og for mindre ting.

Jeg er nå 18 å kan flytte uten problemer, men jeg vasket ikke opp oppvasken når hun ville og nå er hun veldig sinna på meg. Jeg har opplevd dette før og har virkelig lyst til å flytte. Min mor sa nå at hun syntes livet var kjedelig og ikke vært å leve. Hun nevnte også at hun har prøvd selvmord før.

Ikke er hun mulig å snakke med når hun er sinna, men jeg er heller ikke personen til å snakke med henne, jeg har selv vurdert selvmord og mye av det hun sier høres ut som det jeg har sagt før. Hva skal jeg gjøre? Hun vil ikke snakke med meg og jeg er redd for at hun skal gå gjennom med det hvis jeg lar henne være alene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan ikke så mye om dette selv så skal ikke gi så mye råd, men her er en side med mange numre og lignende som kanskje kan være til hjelp. Så du kan spørre en av dem, eventuelt overtale moren din til å ringe selv. Er også noe som heter Krise og selvmordstelefonen: 815 33 300

 

Om du mistenker henne for å faktisk prøve å ta livet sitt eller om det virker som hun faktisk har tenkt til det, bør du straks ringe politiet på 112. Kan også være lurt å fortelle dette til en annen voksen så du ikke er alene om dette.

 

Lykke til :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...