Gå til innhold

[Løst]Problem med HTC HD2, uønsket oppkobling med 3G nett


iKent

Anbefalte innlegg

Heisann. Kjøpt meg HTC HD2, og er selvfølgelig kjempefornøyd med telefonen, men det eneste som irriterer meg er at den kobler seg opp mot 3G nett og internet over telenor hele tiden. jeg har skrudd av alle sånne greier på innstillinger så den ikke skal gjøre det, men når jeg tar telefonen ut av lomma har den plutselig vært på telenor internett i sånn 4-5 timer:S Hvordan får jeg den til å slutte å gjøre det? Nå kommer jeg sikkert til å få en helt vill regning pga nettbruk osv. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å direkte nekte telefonen å koble seg på 3g nett?

 

Håper på raskt svar(og mindre telefonregning) :)

 

iKent

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
skjønner ikke helt hva du mener her Ståle.. Ossen tullekonto?:S

 

hvorfor oppretter du en egen tråd om dette, når alt står i den store HTC HD2-tråden her inne? du installerer et NoData-program hvis du er bekymret for datamengde. du vet vel også at det ikke koster noe å være oppkoblet på nett? det er kun mengde data nedlastet du betaler for. koster nødvendigvis ingenting å være pålogget 3g i 40 timer.

Lenke til kommentar

Som VallHall skriver, er det nok værmeldingen som gjør at det lastes data innimellom. Merk at det ikke koster deg noe å være tilkoblet datanettet. Det koster først når du laster opp eller ned data. Det betyr at det godt kan stå et lite E/3G/H-ikon uten at kontantkortet ditt (he-he) tappes for penger.

Lenke til kommentar

Har krysset vekk alt. Prøvd ut dette med å lage en fake konto som ikke fungerer, eller jeg satte telefonen til å koble opp mot noe jeg ikke har osv, husker ikke helt hva jeg gjorde men nå har den i allefall slutta med det:P men ja, fant ut at det ikke koster penger hele tiden, bare når den laster opp og ned data, (og nei, jeg har ikke kontantkort, var redd for at jeg kom til å få en mindre fin telefonregning bare). Anyways, problem solved.:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...