fUsiOn Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 på min Ordrestatus: ASUS Maximus II Formula IP45 Crossfire ATX 2xPCI-E Audio 2xGbLAN 2x1394 SATA-II kr 1140. Jeg er enig at det beste hadde vært å spart og ventet til jeg har råd til å kjøpe et helt nytt system, men har desverre ikke mulighet til å vente siden min nåværende pc er svært problematisk å bruke. og leve med en bærbar pc i funker kun i en viss periode Du må legge til moms... Da blir det 1425kr, som er prisen på kortet.
MysticoN Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Skrevet 15. februar 2010 (endret) hmm.. sitter å ser på det ASUS P5Q Deluxe kortet, tror jeg går for det. er det merkbar forskjell på Signalprosessor SupremeFX II og ingen Signalprosessor? er vel så og si eneste forskjellen på de 2 kortene. hmm.. men da spørs det om jeg skal slette ordren eller ringe de i morgen tidlig. Er et par av varene som er no utsolgt men jeg har blitt lovet at skal være reservert min ordre. er redd for at vist jeg sletter ordren og lager en ny vil mange av varene ikke lengre være holdt av til meg. Endret 15. februar 2010 av MysticoN
fUsiOn Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 hmm.. sitter å ser på det ASUS P5Q Deluxe kortet, tror jeg går for det. er det merkbar forskjell på Signalprosessor SupremeFX II og ingen Signalprosessor? er vel så og si eneste forskjellen på de 2 kortene. hmm.. men da spørs det om jeg skal slette ordren eller ringe de i morgen tidlig. Er et par av varene som er no utsolgt men jeg har blitt lovet at skal være reservert min ordre. er redd for at vist jeg sletter ordren og lager en ny vil mange av varene ikke lengre være holdt av til meg. Det er derfor du ringer å ber de ENDRE orderen, ikke slette den. Har selv gjort dette på Netshop. Ikke noe problem. Tviler på at du vil hører noen forskjell med eller uten Signalprosessor SupremeFX II.
MysticoN Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Skrevet 16. februar 2010 var så lei av at netshop aldri klarte å sende ordren min så tok rett og slett og sletta den og bestilte ny fra microplex. sendt samme dag jeg bestillte den
fUsiOn Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 var så lei av at netshop aldri klarte å sende ordren min så tok rett og slett og sletta den og bestilte ny fra microplex. sendt samme dag jeg bestillte den Bare så du vet det så er Microplex og Netshop det samme...
MysticoN Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Skrevet 16. februar 2010 fult klar over at de samme eier begge, men er vel egent lokale og egne folk som jobber der? eller? men uansett, pakken er bestillt og sendt vart lei av å vente på en vare som var bekreftet den 12.02.10 og enda ikke har kommet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå