Julekula Skrevet 12. februar 2010 Skrevet 12. februar 2010 Hei . . . lurer på om det er relativt lett å finne game på Red Faction . . . Sist jeg prøve fant jeg ikke games lett og begynner å lure på om dette er et døende spill?
Xp3ri3nZ Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 Dette er et spill som har havnet i skyggen av mangen andre gode titler! Men personlig syns eg spillet var bra dei første 25 minutta, så va eg lei. Dette spillet syns eg rett å slett var en flopp! Eneste eg syns som var imponerende var fysikken
Julekula Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Skrevet 13. februar 2010 Dette er et spill som har havnet i skyggen av mangen andre gode titler! Men personlig syns eg spillet var bra dei første 25 minutta, så va eg lei. Dette spillet syns eg rett å slett var en flopp! Eneste eg syns som var imponerende var fysikken hmm . . . jeg har gått igjennom story moden og tenkte jeg kanskje skulle prøve multiplayer igjen, men det er vanskelig å finne game, så jeg lurer på om noen har et ca. nummer på om det faktisk spilles lengre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå