Gå til innhold

Kommentartråd - Project Crimson

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint at du gleder deg :)

Skal måle opp vindu på kabinettet i morgen og lage en ny versjon av "photoshopvinduet" så jeg ser litt mer hvordan det vil se ut. Den blir med hardware også.

Skal også forlenge 4pin-kabelen til hovedkortet i morgen, så det blir litt lodding.

Skrevet

Er du på sleeving jakt? I såfall har jeg funnet den perfekte sleevingen til deg. :D

Rød

Sort

Gleder meg til å se mer av dette. Tror det kan bli fett!

Jeg fikk min røde og sorte sleev fra mdpc-x i dag :D Syk kvalitet. Nå venter jeg bare på forlengerene :D

Skrevet (endret)

Oppdatering #2

-Midlertidig forlenging av P4-kabel til HK

-Hardware satt inn

Angående sleeving er jeg usikker på om jeg skal sleeva alt på nytt eller sleeve bare det som ikke er sleevet. Hva synes dere?

Endret av mikkello
Skrevet

P4-kabelen må du hvertfall sleeve på nytt. :p Den ble rett og slett stygg. Synes du egentlig skal sleeve hele PSU-en med sleeving fra MDPC-X elns, den sleevingen ser mye bedre ut! Men ellers var det jo en grei update. Tror det blir veldig bra med vindu! :thumbup:

Skrevet (endret)

P4-kabelen må du hvertfall sleeve på nytt. :p Den ble rett og slett stygg. Synes du egentlig skal sleeve hele PSU-en med sleeving fra MDPC-X elns, den sleevingen ser mye bedre ut! Men ellers var det jo en grei update. Tror det blir veldig bra med vindu! :thumbup:

Er 100% klar over at det ser veldig stygt ut, men som jeg sa det er kun midlertidig så jeg får brukt PC'n. Skal bruke heatshrink og sleeve ordentlig.

IDE-kabler!scared.gif

Ja, har ikke giddet å kjøpe en SATA-brenner/leser. Kjøper nok kanskje en ny en.

Endret av mikkello

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...