Gå til innhold

BK: solnedgang i minusgrader


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

Fine... men det mangler liksom noe som kan fange blikker. Kanskje noe i forgrunnen, et eller annet som ville gitt balanse. Mulig jeg føler det slik på grunn av formatet, ville det ikke vært naturlig med et snitt som var bredere ?

Lenke til kommentar

Hei.

Skal ta meg litt tid til å gi disse bildene litt kritikk.

 

Først og fremst undres jeg over at du sier at lyset var på sitt beste. Jeg tenker at det ser ikke ut som om det var veldig bra med lys, da mye av partiene i bildene er alt for mørke for å kunne detaljer. F.eks i skogen, den er svart på min skjerm...

Her kunne du enten gått opp i ISO, (hva enn exif er på disse) evt lengre lukker. Tror ikke mindre blenderåpning hadde vært tingen, da bildene ikke ser særlig skarpe ut i hele dybden. Kunne også vært interessant å vite hvilket blendertall det er her.

 

Så har jeg et spørsmål: Er det meningen at disse skal henge sammen, eller som en serie eller hva er greia?

De ser ikke helt "korrekte" ut om de skal henges ved siden av hverandre f.eks :hmm: Er liksom ikke en ende som stopper og fortsetter på samme plass..

 

Forgrunnen er fin, det skal du ha, men bildene er skjeve og fjellene i mellomgrunnen er meget uskarpe kan det se ut som.

 

Du har gjort noe oppskarpingsarbeid ser det ut som, mye av detaljene er hakket, litt "smørjete" unskyld det uttrykket..

 

Men, hm.. Isen er fin!

 

Sorry brutaliteten.

Endret av Larsenio
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...