valentino Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 (endret) Hei. Jeg jobber med et dokument som har samme informasjon flere steder. Er det en funksjon i word som gjør at jeg bare trenger å endre dette på ett sted, lik det man kan gjøre i excel? Det er veldig ugunstig for meg å måtte gjenta samme informasjon manuelt flere ganger i dokumentet da det alltid er risiko for at man overser det ene stedet og det blir veldig ulogisk for de som skal lese det. I excel er det jo bare å skrive ="celle for original tekst" så mange ganger man vil og man trenger kun å forholde seg til den originale cellen. Finnes det noe tilsvarende funksjon i Word? Edit: Glemte å si at det er snakk om word 2003. Endret 10. februar 2010 av valentino
kjeklulf Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Mange ulike løsninger her: http://gregmaxey.mvps.org/Repeating_Data.htm
valentino Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Skrevet 10. februar 2010 Takk skal du ha. Ble bokmerke-løsningen på meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå