Kaksa Skrevet 4. juni 2003 Skrevet 4. juni 2003 Hallo Nokken som kan hjelpe meg med å finne ein sang: teksten er ca: "Ive benn searchng, Ive been living, for fantasy." så tar den av med "woowouu, wowouuu"osv det blir spelt gitar i bakgrunnen Veit det er dårlig forklart, men den er litt "heftig" og blei spillt på eit discotek på ein båt fra Polen til Køben. edit: bedre hukommelse P.s beklager dobbelpost.
Kaksa Skrevet 7. juli 2003 Forfatter Skrevet 7. juli 2003 Fant ut kva sang det var snakk om, endelig!! Sangen var: *trommevirvel for å få opp spenninga* The Rasmus - In the shadow *digge*
Thanatos Skrevet 7. juli 2003 Skrevet 7. juli 2003 ER The Rasmus no bra egentlig? Har aldri hørt det, og vet heller ikke om jeg vil høre det! :smile:
Fry Skrevet 7. juli 2003 Skrevet 7. juli 2003 er det den som går på radion hele tiden? uansett er det en forferdelig sang
Kaksa Skrevet 7. juli 2003 Forfatter Skrevet 7. juli 2003 minna mine til dinna sangen hører til dansegulvet på båten fra polen til danmark på klassetur, så, for meg er den bra nok..
miCro Skrevet 7. juli 2003 Skrevet 7. juli 2003 Apropo det å finne sanger, finnes det et nettsted for å søke etter hva sanger som har blitt brukt i reklame sammenheng?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå