Gå til innhold

Språkprogram? norsk-andre språk..

Ben =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo folkens! Morn til alle dere som kan det meste om det meste :new_woot:

Jeg er lærling innen elektrobransjen, men er ikke helt færdig med utdanningen. Etter fagbrev tenker jeg å ta ett jobbår, så blir det ingeniørutdanning etter det. Mangler spesiellstudiekompetanse, men tenkte å søke så æ kan ta eksamen og lære litt utnom :hmm: ..uansett..dette har ingen betydning om hva jeg egentlig lurerpå, men har det altså litt travelt med utdanning :hmm:

uansett! Jeg har veldig lyst å lære meg språk! å lurer på om det finnes ett program som "lærer" deg språk? Var nettopp ute å reiste til Afrika, og på flyet (KLM) var det ett språkprogram som ga deg muligheten til og lære språk enkelt ved å si ord og tall som du senere skulle bruke i settninger eller spill.

Programmet var GENIALT! lærte nokk Italiensk og Spansk til ån kunne forstå og snakke litt nå, men har lyst å lære mere :w00t: (øøø, ja, norsken min børr vell også forbedres :whistle: )

Vet dere om noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flyttet denne til Språk jeg. Kunne godt hørt hjemme under Annet om programvare også, men trådstarter får nok forhåpentligvis mer relevant hjelp her.

Tilbakemeldinger tas som vanlig på PM :)

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...