elvenbow123 Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Hey folkz, sliter litt med nettverkskortet mitt for tiden. Jeg har igrunn internett, men det er veldig ustabilt og noen ganger så har jeg ikke internett i det hele tatt. kortet er et d-link DWA-556 kort... Jeg har installert windows 7 64 bit os. Noen forslag? ^^ på forhånd takk
Phido78 Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Det er et generelt problem med en del nettverkskort og win7 64bit os som gjør at nettet er mer ustabilt enn en gjennomsnittlig nord-koreansk diktator. Forsøk å gå i Device Manager og inn på egenskapene til nettverkskortet ditt, deretter inn på Advanced -> sett Task Offload til Off
elvenbow123 Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Skrevet 9. februar 2010 Det er et generelt problem med en del nettverkskort og win7 64bit os som gjør at nettet er mer ustabilt enn en gjennomsnittlig nord-koreansk diktator. Forsøk å gå i Device Manager og inn på egenskapene til nettverkskortet ditt, deretter inn på Advanced -> sett Task Offload til Off Det er ikke noe som heter task offload der :/ takker for svar ^^
Phido78 Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Det er ikke noe som heter task offload der :/ takker for svar ^^ kk, kan jo ikke være likt hos alle Har du norsk eller engelsk versjon av windows? Ellers så kan du jo se om det er noe nytt fra d-link da. http://tsd.dlink.com.tw/downloads2008detail.asp Bare finn dwa på venstre scroll-baren og 556 til høyre så skal det dukke opp noe
elvenbow123 Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Skrevet 10. februar 2010 Fant ikke noen andre driver :/, Kanskje den ikke vil samarbeide med ruteren?
elvenbow123 Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Skrevet 11. februar 2010 Leste et innlegg et sted om en som sleit litt med og synke kortet til routeren... men at etter at han hadde gjort dette funka det fett... hva vil det si å synke kortet/pcn tl router, evt hvordan?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå