Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Reductil er tatt av markedet.


FreakAngel

Anbefalte innlegg

Nå er reductil tatt av markedet fordi det fører til økt fare for hjerte og karsykdommer.

Men hva med dem som har klart å holde overspising i sjakk med dem? Dem som faller tilbake til å bli meget overvektige når det blir brå stopp på pillene? Fedme fører jo og til økt fare for.. ja nesten det meste som er ille ..

 

Kommer det noe alternetiv?

Lurer veldig....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_marianne_*

Slutt på pillene og skaff dere hjelp i form av psykolog. Har dere tenkt til å gå på piller resten av livet for å unngå overspising eller? Ta kontakt med psykolog, ernæringsfysiolog og gjør det på den riktige måten. Dette er tross alt noe som sitter i topplokket hos dere, og å gå på piller resten av livet er ingen løsning.

Lenke til kommentar

Hadde det vært så enkelt å få seg hjelp kommunen så... ventet 3 år jeg nå på ernæringsfysiolog og psykolog. Veit jo at piller egentlig ikke er no ideelt, men akkurat nå er det for min del det eneste som holder min overspising i sjakk. Og jeg er ikke overvektig eller no pr dags dato, er fin i farta og langt fra lat. Så tar ikke piller fordi jeg ikke GIDDER fikse problemene mine på andre måter altså.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...