Gå til innhold

Beste sted å spille på fotball?


Gjest medlem-98070

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-98070

Jeg har drevet med vanlig tipping en stund kun for gøy, men det er jo nærmest umulig å vinne noe, og selv med 12 rett er premiene ofte latterlig dårlige... så lurer på om noen kan si hvor premiene er best dvs hvor det er best å spille på fotball :)

 

Har lenge hørt om oddsbomben, men har ikke satt meg inn i det før nå, og har lyst til å prøve det neste gang... virker som du kan få ganske bra premier der hvis du er ganske safe på resultatene og tør å satse litt?

 

Anyway ,tar gjerne imot tips fra folk som vinner i andre spill av norsk tipping også, eller burde jeg heller se på andre betting sider, finnes jo en del av de nå...

 

Takker for tips ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
  • 5 uker senere...

Med tipping er det bare en eneste side som gjelder, og det er betfair. Her spiller du mot andre spillere i hele verden, et så kalt exchange marked. Her får du GARANTERT best odds på alt du måtte ønske å spille på. Et eksempel her i dag:

Tottenham vs Man City

 

Norsk tipping: H: 2,35 - U: 3,10 - B: 2,75

 

Bettson: H: 2,30 - U: 3,30 - B: 3,20

Betfair: H: 2,30 - U: 3,60 - B: 3,45

 

Grunnen til at oddsen er så høy er at de tar ett max % beløp på 5 % hvis du vinner. Denne oddsen forandrer seg også siden det er en av uendelig mange in-play kamper, noe som betyr at du kan spille på hva du vil så lenge kampen spilles. Ta mitt ord på det- dette er det beste stedet å spille.

Her er en link slik at du også får noe gratis peng å spille for: http://automatic-betting-bot.info/category/live-betting/

 

Det beste med betfair er at man kan spille mot et utfall. feks. Mot uavgjort: Da vinner man innsatsen hvis det enten blir hjemmeseier eller borteseier. Helt genialt.

Lenke til kommentar

Med tipping er det bare en eneste side som gjelder, og det er betfair. Her spiller du mot andre spillere i hele verden, et så kalt exchange marked. Her får du GARANTERT best odds på alt du måtte ønske å spille på. Et eksempel her i dag:

Tottenham vs Man City

 

Norsk tipping: H: 2,35 - U: 3,10 - B: 2,75

 

Bettson: H: 2,30 - U: 3,30 - B: 3,20

Betfair: H: 2,30 - U: 3,60 - B: 3,45

 

Grunnen til at oddsen er så høy er at de tar ett max % beløp på 5 % hvis du vinner. Denne oddsen forandrer seg også siden det er en av uendelig mange in-play kamper, noe som betyr at du kan spille på hva du vil så lenge kampen spilles. Ta mitt ord på det- dette er det beste stedet å spille.

Her er en link slik at du også får noe gratis peng å spille for: http://automatic-betting-bot.info/category/live-betting/

 

Det beste med betfair er at man kan spille mot et utfall. feks. Mot uavgjort: Da vinner man innsatsen hvis det enten blir hjemmeseier eller borteseier. Helt genialt.

Nja, ikke helt enig, du får ikke garantert høyest odds som du skriver. F.eks tilbød 5dimes 3.72 på City i dag og da slipper en jo 5% også. Å hedge uavgjort kan du jo gjøre hos hvilken som helst bookmaker så skjønner heller ikke poenget ditt der. Men jeg er helt enig at Betfair bør være en vesentlig del av porteføljen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...