sword Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 Hei! Jeg har en venninne som holder på med en oppgave på skolen, og har kommet i en liten knipe og jeg prøver å hjelpe. Hun fikk mail med et dokument(.doc) og åpnet et vedlegget via hotmail og begynte å skrive videre på det, mens hun lagre underveis (ctrl+s), dvs IKKE "lagre som". Når hun var ferdig med å skrive og lukket word får hun ikke opp dokumentet med endringer. Og alt hun har skrevet er borte. Er det virkelig det? Hvor lagres sånne type dokumenter? Er det mulig å få det tilbake? Det er snakk om Word2007 i norsk Vista. Har prøvd følgende: Dokumentet ligger ikke i listen over "Nylig brukte dokumenter" som vises når du trykker på office-knappen i word. Et søk på både *.doc og *.docx i mappen: C:\Users\Owner\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files gav ingen resultater.
BigBirdy Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Er nok litt for sent med denne, men filen som blir lagret i Temp mappen er Skrivebeskyttet. Hun har sikkert lagret den et annet sted på PCen. Typisk skrivebordet eller Mine Dokumenter.
HiSpeed Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Når man åpner et dokument fra e-post kan man redigere og lagre endringer i dokumentet MEN når du lukker e-posten får du spm. om du ønsker å lagre eller ikke. Svarer du nei mister du alt. Svarer du ja lagres endringene og ligger i vedlegget til e-posten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå