Gå til innhold

Hjelp! Husker ikke hvor jeg kjøpte mus. Garanti


Anbefalte innlegg

Kjøpte en Roccat Kone for et år siden, men husker ikke butikken. Finner den heller ikke på HW.no. Kjøpte den julen 2008/09. Nå er scroll-hjulet ødelagt som er et kjent problem med denne musen, men siden jeg ikke husker hvor jeg har kjøpt den kan jeg ikke få garanti :( Noen som vet om hvordan jeg kan spore opp butikken?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv handlet i mange nettbutikker...de fleste nettbutikker har jo er ordre historikk på hver bruker, som gjør det enkelt å sjekke hva man har handlet og når man har handlet...er vel bare å tråle gjennom diverse butikker da....

Forresten, hva mener du med at du ikke finner den på HW.no?

Endret av Jovi60
Lenke til kommentar
Hvis du har kjøpt den på nett så har du antagelivis fått en mail som en bekreftelse på bestillingen. Hvis du f.eks har kjøpt på Dustin legger de ut en bekreftelse på siden sin.

 

Dustin ble lansert i Norge 17/9 - 2009...han kjøpte musen i julen 2008/2009...men, ja, du sikkert oxo fått en bekreftelse på e-post...

Lenke til kommentar
Hvis du har kjøpt den på nett så har du antagelivis fått en mail som en bekreftelse på bestillingen. Hvis du f.eks har kjøpt på Dustin legger de ut en bekreftelse på siden sin.

 

Dustin ble lansert i Norge 17/9 - 2009...han kjøpte musen i julen 2008/2009...men, ja, du sikkert oxo fått en bekreftelse på e-post...

Ja, det var mest fordi jeg ikke har erfaring med kjøp fra andre steder at jeg tok det frem som et eksempel (Jeg kan jo ikke si at andre sider har det hvis jeg ikke vet)

 

Gjort det om til: "Hvis du har kjøpt noe"

Endret av Dragonstone-
Lenke til kommentar
Har selv handlet i mange nettbutikker...de fleste nettbutikker har jo er ordre historikk på hver bruker, som gjør det enkelt å sjekke hva man har handlet og når man har handlet...er vel bare å tråle gjennom diverse butikker da....

Forresten, hva mener du med at du ikke finner den på HW.no?

Mener at jeg ikke finner den i prisguiden :(

 

Har prøvd å lete i mailen før uten hell. Skal prøve igjen litt senere for å se om jeg finner noe. Det som er merkelig er at den første musen jeg bestilte var defekt. Derfor fikk ejg tilsent en ny en. Dermed burde jeg ha en eller annen mail fra butikken som berører dette.

Lenke til kommentar
Søk etter "ordrebekreftelse" i mailen. Det kan også være værdt å prøve produktnummeret. Hvordan kan du være sikker på at den ikke er i prisguiden hvis du ikke husker hvilken det er?

Har så og si surfet gjennom nesten alle sider som selger pc deler og finner ikke siden. Eneste jeg husker var at siden hadde en slags gul aktig bakgrunn og i tilleg kunne man skrive annmeldelser av produktet man kjøpte (nei, ikke komplett.no)

 

Skal prøve å søke etter produknummer eller "ordrebekreftelse" i mailen ;) takk for tips

Lenke til kommentar
Har selv handlet i mange nettbutikker...de fleste nettbutikker har jo er ordre historikk på hver bruker, som gjør det enkelt å sjekke hva man har handlet og når man har handlet...er vel bare å tråle gjennom diverse butikker da....

Forresten, hva mener du med at du ikke finner den på HW.no?

Mener at jeg ikke finner den i prisguiden :(

 

Har prøvd å lete i mailen før uten hell. Skal prøve igjen litt senere for å se om jeg finner noe. Det som er merkelig er at den første musen jeg bestilte var defekt. Derfor fikk ejg tilsent en ny en. Dermed burde jeg ha en eller annen mail fra butikken som berører dette.

 

Hva er det du ikke finner i prisguiden? Musen eller butikken? Musen er jo i prisguiden, butikken husker du jo ikke, så hvordan i all verden kan du finne den i prisguiden da???

Lenke til kommentar
Har selv handlet i mange nettbutikker...de fleste nettbutikker har jo er ordre historikk på hver bruker, som gjør det enkelt å sjekke hva man har handlet og når man har handlet...er vel bare å tråle gjennom diverse butikker da....

Forresten, hva mener du med at du ikke finner den på HW.no?

Mener at jeg ikke finner den i prisguiden :(

 

Har prøvd å lete i mailen før uten hell. Skal prøve igjen litt senere for å se om jeg finner noe. Det som er merkelig er at den første musen jeg bestilte var defekt. Derfor fikk ejg tilsent en ny en. Dermed burde jeg ha en eller annen mail fra butikken som berører dette.

 

Hva er det du ikke finner i prisguiden? Musen eller butikken? Musen er jo i prisguiden, butikken husker du jo ikke, så hvordan i all verden kan du finne den i prisguiden da???

Er butikken jeg ikke finner. Har vært inne å se på musen i prisguiden også for å se om butikken fortsatt solgte den, men det gjorde de ikke. Får se om jeg finner noe i mailen som sakt når jeg kommer hjem :)

Lenke til kommentar
Er butikken jeg ikke finner. Har vært inne å se på musen i prisguiden også for å se om butikken fortsatt solgte den, men det gjorde de ikke. Får se om jeg finner noe i mailen som sakt når jeg kommer hjem :)

 

Um, du sier at butikken ikke selger musa lenger? Eller du finner ikke butikken som du har kjøpt den fra? Men hvordan vet du det hvis du ikke husker hvilken butikk du handlet fra?

 

Forøvrig kan du vel sjekke kontoutskrifter/nettbank for å finne ut noe slikt?

Lenke til kommentar

Har vært på ferie og uten mulighet for å svare. Har søkt i historikken på nettbetalinger og finner ikke utgifter som passer til den prisen jeg kjøpte musen for i desember 2008 :( Vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå =/ Er det mulighet for at noen av de som jobber for Hardware.no kan sjekke prisguiden helt tilbake til desember 2008 og se hvilke butikker som solgte musen da? Selv kan jeg bare se ett år tilbake med prisguiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...