Gå til innhold

HTC Tattoo, Samsung Jet eller Nokia 5800?


Midaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nokia 5800 begynner å bli utdatert.

Jet har jeg egentlig aldri prøvd, men har ikke så mange gode opplevelser med Samsung.

Tattoo er det beste mobilen jeg noen gang har hatt! Billig, og WLAN er relativt stabilt på den. Eneste minus er kameraet, og kvaliteten på skjermen er ikke den beste (men det betyr ikke at den er dårlig!)

Lenke til kommentar
Nokia 5800 begynner å bli utdatert.

Jet har jeg egentlig aldri prøvd, men har ikke så mange gode opplevelser med Samsung.

Tattoo er det beste mobilen jeg noen gang har hatt! Billig, og WLAN er relativt stabilt på den. Eneste minus er kameraet, og kvaliteten på skjermen er ikke den beste (men det betyr ikke at den er dårlig!)

 

http://www.amobil.no/artikler/htc_tattoo/74284/1

Fått så dårleg her så er litt skeptisk.... Finst det noken modeller mellom HTC tattoo og hero på prisskala?

Lenke til kommentar
Amobil er korrupte på det feltet. Mobilen ga den en 6'er!

Mulig at HTC Magic er noe mellom der, men jeg synes ikke noe om den...(Høyst personlig, selvsagt!)

 

 

Ok..men føler du ikkje at skjermen blir litt for liten?

Er det lett å få spill inn på denne?

Lenke til kommentar

Saken er den at det der er en av de verre Amobil-testene jeg har lest. Selv om det er noen andre og.

 

HTC Magic er i mellom, ja. Og nå har den også fått Sense. Jeg synes også at skjermen er litt liten på Tattoo siden det ikke er knapper å skrive på osv. Men dette er jo individuelt. Tattoo sin oppløsning på skjermen er også så lav at flere programmer på Android Marked ikke fungerer (de vises ikke). Men det regner jeg begynner å bedre seg litt, uten at jeg kan si noe om det. Kanskje noen andre som vet?

Lenke til kommentar
Skjermen er ikke liten for min del, siden jeg aldri har hatt touch før denne.

 

Spill kan du laste ned fra Android Market ;) (Rett på telefonen, anbefales å laste ned via WLAN så slipper du å betale for å bruke internett...)

 

Ok.. men veit du korleis størrelsen på denne er i forhold til 5800'en? er denne bredere men kortare`? Og den har jo bare 64000 fargar og lav oppløysning....HAr du sett film på den...Hvordan var i så fall det?

Takk for hjelpe BTW.

Endret av Midaz
Lenke til kommentar

Skjermen på 5800 er høy og smal, mens Tatto er lavere, men bredere. Det er noe som jeg liker bedre. Dessuten synes jeg at man må trykke hardere på skjermen til 5800, og det liker jeg ikke helt...

 

Og det er en GOD del programmer/spill til Tattoo på Market nå for tiden! Nesten overrasket selv også!

Lenke til kommentar
Skjermen på 5800 er høy og smal, mens Tatto er lavere, men bredere. Det er noe som jeg liker bedre. Dessuten synes jeg at man må trykke hardere på skjermen til 5800, og det liker jeg ikke helt...

 

Og det er en GOD del programmer/spill til Tattoo på Market nå for tiden! Nesten overrasket selv også!

 

Ja..men video, skarphet? ka du synst om den?

Lenke til kommentar

Har nå ikke sett så veldig mye film at det gjør noe, men det lille jeg har sett har vært sånn litt bra, litt ikke fullt så bra...Men ellers den det helt supert!

 

En ting du bør gjøre, er å dra til en butikk, og prøve telefonene. Da får du innblikk å åssen de faktisk er!

Lenke til kommentar
Har nå ikke sett så veldig mye film at det gjør noe, men det lille jeg har sett har vært sånn litt bra, litt ikke fullt så bra...Men ellers den det helt supert!

 

En ting du bør gjøre, er å dra til en butikk, og prøve telefonene. Da får du innblikk å åssen de faktisk er!

 

Ok :) takk for hjelpa....Problemet er bare at eg bur på landet, og då er det langt til butikka som har slike mobilar :p

 

Saken er den at det der er en av de verre Amobil-testene jeg har lest. Selv om det er noen andre og.

 

HTC Magic er i mellom, ja. Og nå har den også fått Sense. Jeg synes også at skjermen er litt liten på Tattoo siden det ikke er knapper å skrive på osv. Men dette er jo individuelt. Tattoo sin oppløsning på skjermen er også så lav at flere programmer på Android Marked ikke fungerer (de vises ikke). Men det regner jeg begynner å bedre seg litt, uten at jeg kan si noe om det. Kanskje noen andre som vet?

 

 

Ja...Men korleis er HTC Magic blitt motatt da...har den bedre større skjerm? elelr litt lik som tattoo

Lenke til kommentar

En annen ting, Android (som kjøres på Tattoo) er et (relativt) nytt og spennende OS for mobiler. Veldig brukervennlig også! I hvertfall når man får HTC Sence oppå der igjen.

 

Hva er prisen du maks vil betale for telefonen da? Kan jo hende det er flere andre telefoner som kan være noe også ;)

 

Magic har vel samme type skjerm som Hero (altså kapasitiv), den er da berøringsfølsom, og ikke trykkfølsom (som Tattoo og 5800 er), skjermen er vel 3,2 tommer eller noe der mot Tattoo's 2,8 tommer.

Lenke til kommentar
En annen ting, Android (som kjøres på Tattoo) er et (relativt) nytt og spennende OS for mobiler. Veldig brukervennlig også! I hvertfall når man får HTC Sence oppå der igjen.

 

Hva er prisen du maks vil betale for telefonen da? Kan jo hende det er flere andre telefoner som kan være noe også ;)

 

Magic har vel samme type skjerm som Hero (altså kapasitiv), den er da berøringsfølsom, og ikke trykkfølsom (som Tattoo og 5800 er), skjermen er vel 3,2 tommer eller noe der mot Tattoo's 2,8 tommer.

 

Har tenkt å kjøpe mobil med telenor super, og da blir det jo litt avslag...så ein mobil til maks 2500 når den kjøpes med super...

Er foresten magic mellom tattoo og hero.. Det ser jo ut som om den er dyrare enn hero :p

Endret av Midaz
Lenke til kommentar

Er i nettbutikken til telenor nå, og der koster Jet 2800 kr (med mindre du vil ha rosa), Hero (Om den kan være av interesse) 2700 kr, Tattoo 1600 kr, 5800 1100kr

 

Magic så jeg ikke der.

 

Ville nok egentlig valgt Hero, om du slenger på 200 kr ;)

Endret av andhaj
Lenke til kommentar
Om du har råd til å betale 2700 kr, burde du slå til på en HTC Hero synes jeg! Der får du bedre skjermoppløsning og kvalitet. Dermed kan du også laste ned en haug med flere spill sammenlignet med Tattoo.

 

Har litt lyst...men det er stor prisforskjell på for eksempel Hero og Nokia 5800. er det liksom så stor forksjell at det er verdt 1500 kr?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...