Gå til innhold

Ny telefon. Forslag?


hbje

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente på 16 år som vil ha ny telefon. Det jeg skal bruke mobilen til er;

Sende tekstemldinger

Ringe

Musikk

Evt små spill

Kalender og notater.

Må kunne ha mobilen en god stund fremover !

Hadde vørt greit med WLAN også :)

 

Har lyst på touch. Litt lyst på fysisk utskyvbart qwerty også men det er ikke et must.

Tror dere at qwerty tastatur er noe man går lei av?

 

Har ikke mye penger i lomma så jeg tror maksprisen er ganske lav. Billigst mulig. men skal ikke være slurvetelefon.

Noen forslag? :)

Endret av hhelene
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har lyst på touch. Litt lyst på fysisk utskyvbart qwerty også men det er ikke et must.

Tror dere at qwerty tastatur er noe man går lei av?

 

Har ikke mye penger i lomma så jeg tror maksprisen er ganske lav. Billigst mulig. men skal ikke være slurvetelefon.

Noen forslag? :)

 

Hei!

 

Jeg kjenner ikke til så altfor mange modeller med fysisk utskyvbar QWERTY, men nokia og samsung har jo en del mobiler med S60-opperativsystemet. Selv har jeg Samsung i8910 HD, og QWERTY funker fett på den! Nå er jo I8910 i dyreste laget om du leter etter en billig telefon, men Nokia 5800 XpressMusic er et alternativ om du ser etter samme systemet, bare billigere. Det er en glimrende musikktelefon, den har WLAN, muligheten for å laste ned spill, er touch-basert og koster mellom 2000-3000kr :)

En kamerat av meg har denne og er meget fornøyd. Absolutt ikke en slurvetelefon, men kanskje ikke det du ser etter ...

Sjekk ut testene på Amobil.no, der står det masse bra :!:

Lenke til kommentar
Hva mener du med ganske lav pris? 2000 kr? 2500 kr?

 

Om du har mulighet til å betale rundt der, kan du jo få en HTC Tattoo! Perfekt telefon for min del! (Passe størrelse, grei skjerm, fin til spill, og det er WLAN på den.)

 

ja, rundt den prisen :)

 

 

Takk for svar!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...