Gå til innhold

Hvilket battlefield spill er best?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

BF2, men Bad Company 2 kommer til å ta over tronen. Alt spillet trenger er litt polering, feilfiksing og balansering. Det er allerede veldig artig.

 

Se for deg dette: Du er i en stridsvogn, du ser noen fiender til fots. De springer inn i en bygning. For å drepe dem med hovedkanonen på stridsvognen må du ...

 

I BF2: sikte og skyte inn et vindu slik at områdeskaden fra eksplosjonen til prosjektilet du skyter skader dem.

 

I BC2: Enten skyte i stykker bygningen med kanonen eller kjøre rett inn i bygningen for å ødelegge den. Herlige greier.

Lenke til kommentar
... skyte i stykker bygningen med kanonen eller kjøre rett inn i bygningen for å ødelegge den. Herlige greier.

 

Mmm! Fysikk :love:

 

Har spillt Bad Company ( 1 ) og ble veldig overvelmet av grafikken, fysikken og ikke minst lydene! Men fikk liksom aldri sansen for gameplayet, kanskje jeg laster ned en DEMO på xbox live for å prøve det!

 

OT: Bad Company ( begge antar jeg ) er verdt en titt!

Lenke til kommentar
Battlefield 2, best multiplayer FPS evar!!

Om du liker bugs, drittunger som roper i mikrofonen, bunnyjumpers, etc.

Battlefield 2 var god i 1.0 versjonen, så begynte de å spy ut patcher i hytt og pine som fikser 1 bug og legger til 5.

 

Vil si at Vietnam var en av de beste spillene, sammen med 1942. Vietnam har jo selvfølgelig sine bugs og, men men.

Lenke til kommentar
vet at de fleste er uenige med meg med 2142 er det beste battlefield spillet.

 

Faktisk enig i at 2142 var det beste i serien. "team" delen i det spillet overgitt de andre en høy gang mener nå jeg.

 

Har testet BC2 til xboxen og det ser ut til å bli en ny "må ha" tittel. Kommer nok til å ta over for MW2, men da til pc'en. Klarer ikke å vende meg til å spille fps med konsoll........Må ha mus og tastatur..

 

 

swank

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...