-=Petter=- Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Hei Lurer på om det finnes noen greie tegne prog der man kan tegne rom i hus etc. Slik at man kan angi mål på lengde av vegger og slik... Petter
Ekko Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Google sketchup ville jeg prøvd. Tar noen timer å bli vant til, men deretter er det effektivt.
-=Petter=- Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Skrevet 5. februar 2010 Google sketchup ville jeg prøvd. Tar noen timer å bli vant til, men deretter er det effektivt. Program man laster ned, eller må man være tilkoblet nett? Avhengig av at det er uten nett tilgang.
Sigurdl Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Ingen problem. Du er ikkje avhengig av nettilgang. Eit genialt program:D
-=Petter=- Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Skrevet 8. februar 2010 Da har jeg sett litt på dette. Og kan egentlig ikke si at det falt i smak. Virka liksom litt vanskelig.. Mulig det bare er meg.... Men finnes det noen andre programmer for dette. Er jo mest ute etter og kunne tegne opp husets rom inndeling og slik. Men at man har muligheten til og angi i meter/cm/mm hvor lang en vegg skal være og slik. Slik at dette blir riktig i målestokk. Uten at programmet skal være alt for vanskelig. Petter
p@ge Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 http://www2.ashampoo.com/webcache/html/1/p..._0060___EUR.htm dette programmet koster ca 60 euro, men du kan laste ned en prøve periode med lisens nøkkel. denne er de rimeligste i serien, men til vanlig bruk holder det lenge. lykke til
-=Petter=- Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Skrevet 9. februar 2010 Dette skal testes, bare håpe det ikke er alt for innviklet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå