Gå til innhold

Trenger kjøp hjelp til headset med MAX komfort, og god lyd da..


Anbefalte innlegg

Hei, ble visst lite innlegg her igjen.

Trenger et nytt headset, har foreløpig et Skullcandy G.I som jeg bare fant liggende hjemme, og det er jævlig å ha på deg i lengden! Så tingen er at jeg trenger et nytt et, som har høy fokus på komfort, som ikke gjør at man får vondt i selve ørene etter en liten times bruk. Det skal kun brukes til musikk, så det er også avgjørende. Skal heller ikke være så altfor lytt ettersom sjefen har ører som en hauk. Jeg tar ikke pengene ut av ræva, så kunne tenkt meg et som ikke er så ALTFOR dyrt :)

 

EDIT: slenge inn litt mer.

Endret av Driven
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Neivell, siden ingen svarte så kjøpte jeg meg bare et.

Valget landet på Sony MDR XB-700 og jeg er utrolig fornøyd med det! Folk sier det har for mye bass, men da sier jeg "kyss meg i ræva" skjønner ikke hva de sikter til. Kan man bruke en equializer så har man det toppers! Komforten er også rett og slett farlig! Det er det beste headsetet jeg har satt på huet i hele mitt liv :thumbup:

Lenke til kommentar

Hehe, en siste post (til de som lurer)

 

For å sammenligne Sony MDR XB700 med Koss SB45:

Begge har veldig godt lyd, og nesten lik komfort, men bare nesten. Sony vinner jo med sin uslåelige komfort. Bassen i Koss sitt er dyp, men den blir ikke "levende", Sony sin er utrolig dyp (om man ønsker) og høres ut som den kommer fra et sted langt inni huet. Sony er bedre enn Koss, men Koss vinner på mobilitetspunktet, da det er sammenleggbart. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...