Gå til innhold

Hvordan låse svar i Open office?

bkf_94

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei

har et matte prosjekt hvor eg må låse svar.. men det er ikke bare å trykke F4 som i Word.. noen som vet svaret?? :p

Endret av bkf_94
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kan hende eg kan finne det ut, men eg forstår ikkje spørsmålet. Kan du forklare litt betre kva du vil gjere?

Når man holder på i Microsoft Excel (sa feil i innlegget:)) med matteoppgaver så er det noen svar man må ''låse'' fordi de ikke blir endret på..tror eg

og da låser eg ved å trykke på det svaret eg vil låse og F4 men det funker ikke i Open, det kommer bare opp noe annet :( skjønner du nå?? :p

Skrevet
Når man holder på i Microsoft Excel (sa feil i innlegget:)) med matteoppgaver så er det noen svar man må ''låse'' fordi de ikke blir endret på..tror eg

og da låser eg ved å trykke på det svaret eg vil låse og F4 men det funker ikke i Open, det kommer bare opp noe annet :( skjønner du nå?? :p

Helt ubegripelig, sorry. Hva mener du med blir endret og låse, og hva da noe annet er det som kommer?

(F4 i Excel betyr "gjenta", medmindre du er i formelregigering, da toggler F4 mellom fire utgaver av relative og absolutte cellereferanser. Klarer ikke koble noe av dette med din beskrivelse.)

Beste hilsen Harald

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...