KnutIvars 225 Report post Posted June 4, 2003 Jeg trenger limmo til "Sunshine Auto Show Room"..... Hvor finner jeg limmo? Jeg har drept Diaz (sto en limmo der), så hvor skal jeg nå finne en? Quote Share this post Link to post
bulldog 8 Report post Posted June 4, 2003 Jeg trenger limmo til "Sunshine Auto Show Room"..... Hvor finner jeg limmo? Jeg har drept Diaz (sto en limmo der), så hvor skal jeg nå finne en? står det ikke fortsatt en der? Det var der jeg fant den.. Quote Share this post Link to post
Rob3rt 0 Report post Posted June 4, 2003 Jeg fant den der jeg også Quote Share this post Link to post
Goldfish 0 Report post Posted June 4, 2003 Det finnes ganske mange steder på nettet hvor du kan finne ut dette lett. Bruk google.com og søk på "car locations" og "vice city" Quote Share this post Link to post
KnutIvars 225 Report post Posted June 4, 2003 Uansett hvor jeg ser, så står det bare "Next to steps of Diaz/Vercetti Estate. " ..... men finner ingen ... *DRIT!* Quote Share this post Link to post
Heimdal 0 Report post Posted June 4, 2003 ligger en ved love fist sitt sted. Quote Share this post Link to post
J_Irenicus 0 Report post Posted June 4, 2003 Love Fist limoen gjelder ikke..men det står en ved Vercetti Estate, men du må se bak trappa..er den ikke der så er det bare å dra tilbake en gang senere.. det er enten den eller "Admiral" som står der Quote Share this post Link to post
H4ck3r 0 Report post Posted June 11, 2003 Den skal stå utenfor andre garasjen til Diaz den da, pussig hvis den bare forsvinner liksom Quote Share this post Link to post