Gå til innhold

Kommentartråd: Project: Silent Lian Li av Durochris

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare du er forsiktig med brønnene når du tar ut og inn ting og lakkerer et tynnere lag inni dem så burde det går fint, men en ide kan jo være å støvsuge rundt brønnene når du skifter komponenter der bare for å eliminere all risiko for malingsbiter i kabinettet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ha valgt Blank på utsiden og matt på innsiden om du får det til. Da slipper du at lys inni pcen fra f.eks Asus rampaget sin juletre belysning å reflekteres rundt i kabinettet, tror det vil se mere ryddig ut da.

Skrevet (endret)

Jeg ville ha tatt matt, men det er bare min mening da jeg ikke liker refleksjon inni kabinettet, andre må gjerne komme med med eller mot argument for det.

Endret av Mr. A
  • 4 måneder senere...
  • 3 måneder senere...
Skrevet

Vet ikke.

Har gjort masse på kabinettet siden sist, men er så lite motivert til å last opp bilder og skrive om prosjektet siden jeg ikke får noen kommentarer. Men hvis du vil se hvordan det ser ut nå så kan jeg sikkert knipse ett par bilder og laste opp.

Har ikke sleeving på skjermkortet eller hovedkortet, bare CPU. DealExtreme forlengeren begynte nesten å brenne :O Men ligger en netshop forlenger klar hjemme. Blir nok ny sleeving etter nyttår.

Får Sunbeam Extreme viftestyring snart som jeg skal modde med Lian Li alu front :)

Skrevet

Vet ikke.

Har gjort masse på kabinettet siden sist, men er så lite motivert til å last opp bilder og skrive om prosjektet siden jeg ikke får noen kommentarer. Men hvis du vil se hvordan det ser ut nå så kan jeg sikkert knipse ett par bilder og laste opp.

Har ikke sleeving på skjermkortet eller hovedkortet, bare CPU. DealExtreme forlengeren begynte nesten å brenne :O Men ligger en netshop forlenger klar hjemme. Blir nok ny sleeving etter nyttår.

Får Sunbeam Extreme viftestyring snart som jeg skal modde med Lian Li alu front :)

Blir også veldig demotivert til å ta bilder selv.

Et tips til alufronten, om du har en søyleborremaskin, bruk den.

Skrevet

Søyleborremaskin, blir det det samme som drill med trinnbor?

Søyleborremaskin er en borremaskin som står på et stativ som gjør at du kan borre rett ned uten at borremaskinen flytter på seg. Bare google det så ser du bilder.

Skrevet

Hehe, ja :) Men egentlig er det ikke så farlig. Kommer en knott over hullet, så om det ikke blir så fint er det ikke så farlig. Men et sånt trinnbor virker så genialt så må prøve det :) Også må jeg borre i hull i 2 forkjellige str. Og hvor kjekt er det ikke da med bare ett bor?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...