pergtron Skrevet 3. juni 2003 Skrevet 3. juni 2003 Hei, jeg har et simpelt spørsmål. Jeg driver å lager en side på avisform og bruker rammer. Hvordan skal jeg få alle rammene til å rulle samtidig og ikke bruke scrolling i hver ramme?
Neo Skrevet 4. juni 2003 Skrevet 4. juni 2003 Hvorfor bruker du rammer på denne måten? Husk at det er veldig upraktisk at man er avhengig av å ha skrudd på javascript i nettleseren for å se siden ordentlig. Det er ingen aviser i dag som bruker rammer på den måten du beskriver. Du har vel brukt rammer for å slippe å skrive de samme linkene på hver eneste side, men jeg råder deg til å inkludere linkene i rammen på "avisen" enten vha php, jsp, asp eller no alt ettersom hvilken webserver dette kjøres på.
enden Skrevet 4. juni 2003 Skrevet 4. juni 2003 ...eventuelt å la linkene være en egen side som er lastet inn via iframe
Neo Skrevet 4. juni 2003 Skrevet 4. juni 2003 ...eventuelt å la linkene være en egen side som er lastet inn via iframe ? Må jo scrolle likevel da?
Dahl Skrevet 7. juni 2003 Skrevet 7. juni 2003 du kan også bare gjøre det med javascript. <script language="javascript src="meny.html"> Og så, i meny.html skriver du kun: document.write('her er menyen, med html!');
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå