dinosauren Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 (endret) Hei alle sammen! Hadde nylig bilen inne på en garantiutløpstest hos naf, og jeg ble anbefalt å ta en understellsbehandling på bilen pga rustangrep. Så derfor lurer jeg på om det er noen som vet hvem som kan gjøre dette i bergensområdet, bra og billig? Sendte prisforespørsmål til aktøren jeg fant, og komplett tectylbehandling på min bil kostet kr. 4.490.- hos thorsen atv senter i åsane. Har en peugeot 307 03-modell som har gått 74000km. Er dette en bra pris eller det mulig å få det billigere hos andre? takk Endret 3. februar 2010 av dinosauren
Sinten Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Eg har akkuratt hatt bilen inne til tectylering hos Thorsen ATV, som du nemner. Trur prisen på sjølve tectylbehandlinga var kring 4200 kr på min bil (Nissan Almera). På bilen min var det ein goooood del rust, så etter sandblåsing og sinkbehandling kom totalen på rundt ein 9000 kr. Så viss du veit at det er ein del rust på bilen kan du rekne med at totalprisen på behandlinga vert ein del dyrare enn 4490 kr. (ser no at denne tråden er vel ein månad gamal så kan godt hende at du allereie er ferdig med tectyleringa )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå