Papegøye Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 (endret) Heisann Hva skjer om man ikke møter opp til privatisteksamen? Går det an å "avlyse" eller vil man få en 1'er på vitnemålet? Edit: Fant ut at man kan melde seg av på privatistweb.. Endret 1. februar 2010 av Invisible_Elf
Annabanana Skrevet 16. mai 2012 Skrevet 16. mai 2012 Hei leste at det gikk ann å melde seg av, men vil man fortsatt få stryk på vitnemålet? Hvis jeg ikke møter opp til eksamen til våren, men heller tar den til høsten kommer det på førstegangsvitnemålet?
mosleth Skrevet 16. mai 2012 Skrevet 16. mai 2012 (endret) Nei, det trur eg ikkje. Du kan iallfall fint velja å bare sjå burt frå karakteren på privatisteksamenen din dersom du ikkje er nøgd. Altså du må manuelt sørgja for at resultatet kjem inn, ikkje manuelt sørgja for at det ikkje kjem inn. Såvidt eg veit, altså. Endret 16. mai 2012 av mosleth
fredrikba Skrevet 17. mai 2012 Skrevet 17. mai 2012 Du vil få status "ikke møtt". Evt karakter velger du jo selv om du vil påføre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå