randi85 Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Er det noen som vet hva jeg kan gjøre for at musa på den bærbare kan begynne å virke. den plutselig streiket! mvh randi85
Märtha og Durex Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Er du sikker på at du ikke har kommet borti knappkombinasjonen for å slå av pekeflaten (regner med at det er det du mener)? De fleste laptops har den muligheten, på min er det Fn+F7.
randi85 Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Skrevet 1. februar 2010 Ja det er den jeg mener, for verken musetastene eller pekeflata virker.
Märtha og Durex Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Se på alle funsjonstastene, F1 til F12 og se om det er et bilde av en firkant med en finger på. Da er det tasten som aktiverer pekeflaten. Hold inne Fn tasten og trykk på den andre (litt knotete forklart). Har du forsøkt å restarte maskinen? Hvilken PB har du, skal forsøke å finne manualen på nettet.
randi85 Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Skrevet 1. februar 2010 hvor er det jeg finner ut det henn da??
Märtha og Durex Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 (endret) Du finne bilde av alle modellene her: http://support.packardbell.com/uk/item/?m=...i=menu_notebook, ellers står det nok under maskinen. Du kan også forsøke: ‘Start’ > All Programs > Packard Bell - Security & Support > Packard Bell InfoCentre. Endret 1. februar 2010 av Ned Flanders
randi85 Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Skrevet 1. februar 2010 (endret) jeg fant modell det sto packard bell ares gm2 tror jeg det var. sorry men kom nær mellomromtast. vet ikke hvordan jeg fikser det tilbake. *ler* Endret 1. februar 2010 av randi85
Märtha og Durex Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Denne: http://support.packardbell.com/no/item/ind..._gm2&g=2000 ? Linken viser til alle nedlastinger og manual. Ta en titt i manualen.
randi85 Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Skrevet 1. februar 2010 jeg fikk det til faktisk merkelig nok. spøker på denne datan tror jeg. hver gang jeg ber om hjelp så skjer det noe her. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå