Gå til innhold

Billettservice.no - Får ikke kjøpt billetter


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har over en lengre periode nå forsøkt å bestille billetter fra Billettservice.no til et russetreff på Lillehammer, nærmere bestemt Landstreffet på Lillehammer. Prøvde å bestille billetter for første gang midt i Januar, 14.01 for å være mer presis, så det er definitivt billetter igjen. Hadde vel stått utsolgt om det ikke hadde vært noen igjen tenker jeg.

 

Men uansett: Får en feilmelding. Vet ikke helt hva jeg gjør galt, om jeg i det hele tatt gjør noe galt, og trenger derfor deres hjelp til å komme i land her.

 

Her er feilmeldingen jeg fikk fra Billettservice:

 

"Denne funksjonen er før øyeblikket ute av drift

 

Vennligst prøv igjen senere, eller bestill billetter på telefon 815 33 133 hverdager fra 09:00 til 17:00, lørdag fra 10:00 til 14:00."

 

Siden jeg fikk denne feilmeldingen første gang den 14.01, skulle de nok ha klart å fikset problemet til nå, altså er det vel mest sannsynlig at det er jeg som gjør ett eller annet galt her tror jeg. Dersom det er noen som kan hjelpe meg vil jeg være veldig takknemlig. :)

 

Med vennlig hilsen

LockBreaker

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan virke som en "timeout" feilmelding. Mange steder har en generell feilmelding hvis respons fra sentral sikker server tar for lang tid.

 

Men du kan oppgi noe om din oppkobling. Nettleser, Java, Firewall etc.

 

Uansett hvis det det er problemer med websiden i spesielle situsjaoner, brukermiljø vil de ikke kunne se på det uten å få melding fra de brukere som opplever det. At problemet fra din side har eksistert fra 14/1 tyder på at det ikke er et generelt problem - mne noe som gjelder noe nettlesere/klientmiljøer.

Lenke til kommentar

Har prøvd med både Firefox og Opera. Firewall levers av Officescan (Jeg vet, jeg vet..) og Java er innstallert (Mulig jeg misforstod deg der).

 

Har prøvd å gjøre det så raskt som mulig, iom at jeg har opplevd timeout'er før på Billettservice. Da stod det imidlertid at jeg hadde brukt for lang tid, og at orderen hadde blitt kansellert.

 

Mange takk for svar forresten. :)

Endret av LockBreaker
Lenke til kommentar

Timeout skyldes ikke hvor lang tid du bruker - men hvor lang tid forepsørselen tar på nettstedets webside.

Har du siste Java? Mange utgaver av denne.

Hvilke utgaver har du prøvd av IE, Opera og Firefox (også her er det mange utgaver)?

Prøv uansett med default settinger i nettelseren din slik at du ikke har sperret for det websiden er avhengig av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...