Faktum1 Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Hvordan reprogrammerer man en Acer Aspire bærbar?
Aceface Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Da lurer jeg på hva det vil si å reprogrammere en PC?
iNeo Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Jeg og, hva vil det si? Mener du å reformatere en pc?
Faktum1 Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Skrevet 31. januar 2010 haha ja det var å formatere pcen jeg tenkte på ja
iNeo Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Du peiser inn en Windows CD/DVD å håper på det beste. Står vell ganske nøye i instruksene hva som må gjøres, eller så kan du vente til at noen gidder og fortelle deg hvordan du endrer BOOT rekkefølgen i bios
Faktum1 Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Skrevet 3. februar 2010 Hvis jeg formaterer pcen, må jeg instalere alt på nytt da? Window, Norton etc?
hlnd Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 Du kan evt partisjonere disken først om det er noe du vil beholde. Da kan du installere Windows på en partisjon og beholde innholdet på den andre, men programmer må du nok reinstallere uansett.
Trainman Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 Det er mange som blander begrepene her. Skal du reinstallere windows og sette maskinen tilbake til fabrikkstandard gjøres det ved å trykke ALT+F10 under oppstart når biosbilde kommer opp. Formatering kan gjøres med Gparted f.eks. Du må uansett kjøre reinstallering av windows med ALT+F10 evt med DVD`er hvis du har brent ut recoverypartisjonen på maskinen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå